מפת הקורונה של ראש העין לפי שכונות, באדיבות חברת פוינטס

מה מצב התחלואה בכל שכונה בראש העין? היכנסו למפה המיוחדת וגלו את התמונה המלאה

שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס שמונה אחוזים, אחוז הבדיקות החיוביות בראש העין גבוה במעט מהממוצע הארצי. ירידה ברמת הסיכון במספר שכונות, אך עדיין רובן ברמת סיכון גבוהה

פורסם בתאריך: 12.2.21 10:19

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות אתמול בערב, מספר החולים הפעילים בראש העין עומד על 519 לעומת 513 בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שמונה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס שמונה אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 50. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 42.86 אחוז ובמנה השנייה 24.94 אחוז.
ציון הרמזור של ראש העין עומד על 7 והיא עיר כתומה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
5,643 מאומתים חדשים התגלו אתמול חמישי ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 64,597 מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד נכון לחמישי, על 972. מתוכם 306 מונשמים. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 7.5, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 77,475. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,283.
# # #

מלאבס מציג את מפת הסיכון להידבקות בקורונה של ראש העין לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "אחוז הבדיקות החיוביות ירד ב 1%בשבוע האחרון ועומד כעת על 8%", מציינת דנינו. עוד היא מציינת שהשכונות רמב"ם, צה"ל, שבזי ומצפה אפק נשארו ברמת סיכון 5 (גבוהה). גבעת הסלעים, גבעת טל ונווה אפק ירדו מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 3 (בינונית). פסגות אפק ירדה מרמת סיכון 5 (גבוהה) לרמת סיכון 4.

היכנסו כאן למפת הקורונה של ראש העין וגלו מה המצב בכל שכונה בעיר 

בראש העין ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 3:

גבעת טל, גבעת הסלעים, נווה אפק.

רמת סיכון 4:

פסגות אפק, גרין פארק, מרכז עסקים עתידי.

רמת סיכון 5:

הרקפות, צה"ל, אביב, רמב"ם, מצפה אפק, שבזי.

טבלת הקורונה של ראש העין לפי שכונות, באדיבות חברת פוינטס (ראש העין החדשה – פסגות אפק)


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא ברור איך גרין סיטי עם 0 חולים פעילים נמצאת בסיכון 4?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר