מפת ראש העין, חברת פוינטס

המפה המלאה של הקורונה: כמה חולים פעילים יש בכל שכונה בראש העין?

למרות ירידה משמעותית במהלך השבוע האחרון במספר החולים הפעילים בעיר, עדיין יש שכונות בהן התחלואה גבוהה יחסית וכך גם רמת הסיכון להידבקות

פורסם בתאריך: 25.2.21 18:28

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות הבוקר, חמישי, מספר החולים הפעילים בראש העין עומד על 306 לעומת 442 בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על חמישה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 31 אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 25.8. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 51.47 אחוז ובמנה השנייה 35.63 אחוז.
ציון הרמזור של ראש העין עומד על 5.4 והיא עיר צהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.
4,298 מאומתים חדשים התגלו ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 40,810. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד נכון לחמישי, על 770. מתוכם 249 מונשמים. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 5.9, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 75,836. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,673.
# # #

מלאבס מציג את מפת הסיכון להידבקות של ראש העין לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בראש העין ניתן לראות ירידה ברמת התחלואה במהלך השבוע האחרון", אומרת בן חיים ומציינת שגם אחוז הבדיקות החיוביות ירד. "ניתן לזהות ירידה ברמת הסיכון בכל השכונות בעיר, במיוחד בראש העין החדשה (פסגות אפק), אך כל השכונות הוותיקות בעיר עדיין במדד סיכון גבוהה (4 מתוך 5) ונתוני התחלואה שם גבוהים יחסית".

היכנסו כאן למפה האינטראקטיבית של ראש העין וגלו מה מצב התחלואה בכל שכונה בעיר

בראש העין ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 3:

גבעת הסלעים, גבעת טל, ראש העין החדשה (פסגות אפק), נווה אפק.

רמת סיכון 4:

אביב, צה"ל, הרקפות, רמב"ם, שבזי, מצפה אפק.

טבלת ראש העין, פוינטס

רוצים לערוך השוואה? היכנסו לנתונים שפורסמו לפני כשבוע:

למרות הירידה בתחלואה: רוב שכונות ראש העין ברמת סיכון גבוהה להידבקות בקורונה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר