מנכ"ל העירייה אילן הררי, ראש העירייה שלום בן משה ומנהל המוקד העירוני ברק בן חיים

אמנת שירות: נקבעו זמני תקן לטיפול בפניות תושבים בראש העין

את התהליך הובילו בשנה האחרונה ראש העירייה, מנכ"ל העירייה ומנהל המוקד העירוני, בשיתוף עם גורמים נוספים

פורסם בתאריך: 16.3.21 10:28

ראש עיריית ראש העין שלום בן משה, מנכ"ל העירייה אילן הררי, ומנהל המוקד העירוני ברק בן חיים, בשיתוף מנהלי האגפים והמחלקות, נבחרי הציבור ומנהלי התאגידים העירוניים, הובילו בשנה האחרונה תהליך להכנת אמנת שירות עירונית. אמנה זו היא חלק מתוכנית העבודה של העירייה בה הוצב כיעד מרכזי שיפור השירות לתושבים. בן משה אמר: "אנו ממשיכים לפעול לשדרוג השירות לתושבים, תוך עמידה בזמני תקן. אנו מאמינים כי נהלי העבודה בהתאם לאמנת השירות, ישפרו את איכות החיים בעיר".

היכנסו כאן לזמני התקן שנקבעו 

האמנה מציגה את לוחות הזמנים לטיפול בפניות תושבים תוך התחייבות להתייעלות במתן השירות. כחלק מהטמעת האמנה, שופרו תהליכי העבודה ובוצעו תהליכים להעלאת איכות רמת השירות. בן חיים אמר: "המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים וקבלת מידע בשגרה ובחירום. המוקד פועל 24 שעות ביממה, מקבל פניות ומוודא כי הפניות טופלו בהתאם לזמני התקן שנקבעו באמנת השירות ועל פי דחיפותם. עבודת המוקד מתבצעת תוך מעקב ובקרה שוטפים לצורך שיפור השירות לתושבים. אדיבות, מקצועיות, יעילות ושקיפות הם הערכים שמובילים את עבודת המוקד. האמון במוקד ושיתוף הפעולה חשובים להצלחת כולנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר