מפת קורונה ראש העין, חברת פוינטס

כמה חולים יש בכל שכונה בראש העין ואיפה יש סכנת הידבקות גבוהה: הרשימה המלאה

ראש העין עדיין צהובה וציון הרמזור שלה גבוה יחסית. רוב שכונות העיר ברמת סיכון נמוכה או בינונית

פורסם בתאריך: 11.3.21 19:41

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות בחמישי, מספר החולים הפעילים בראש העין עומד על 268 לעומת 282 בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שלושה אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על פלוס שני אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 25.8. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 55.25 אחוז ובמנה השנייה 45.67 אחוז.

ציון הרמזור של ראש העין עומד על 5.8 והיא עיר צהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

2,802 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 36,712. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, חמישי, על 645, מתוכם 259 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.9 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 5,955.

# # #

מלאבס מציג את מפת הסיכון להידבקות של ראש העין לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בראש העין ניתן לראות ירידה ברמת התחלואה במהלך השבוע האחרון, כמות החולים הפעילים בעיר ירדה וכן אחוז הבדיקות החיוביות", מציינת דנינו. "שכונות צה"ל ואביב ירדו מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 3 (בינונית). הרקפות, שבזי, מצפה אפק ורמב"ם נשארו ברמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של ראש העין וגלו מה המצב בכל שכונה

בראש העין ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

גבעת טל, גבעת הסלעים, נווה אפק.

רמת סיכון 3:

גרין פארק, מרכז עסקים עתידי, פסגות אפק, צה"ל, אביב

רמת סיכון 4:

הרקפות, רמב"ם, שבזי, מצפה אפק.

טבלת קורונה ראש העין, חברת פוינטס

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר