מפה ראש העין, פוינטס

ראש העין ירוקה: רוב השכונות ברמת תחלואה בינונית

שיפור ניכר בציון הרמזור ובמספר החולים הפעילים. חלק משכונות העיר אף ירדו בשבוע האחרון לרמת סיכון נמוכה להידבקות בקורונה

פורסם בתאריך: 18.3.21 17:18

על פי הנתונים שפרסם משרד הבריאות היום, יום חמישי, מספר החולים הפעילים בראש העין עומד על 155 לעומת 268 בחמישי שעבר. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שני אחוזים. שיעור השינוי במאומתים בשבוע עומד על מינוס 47 אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 13.8. עד כה התחסנו בעיר במנה הראשונה 56.12 אחוז ובמנה השנייה 49.8 אחוז.

ציון הרמזור של ראש העין עומד על 4.5 מה שהפך את העיר לירוקה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, עיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5 ועיר אדומה מי שהציון שלה מ-7.5 ומעלה. משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

1,496 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 24,003. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד בחמישי על 579, מתוכם 237 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד היום על 2.0 אחוזים. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,062.

# # #

מלאבס מציג את מפת הסיכון להידבקות של ראש העין לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. כיום המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "בראש העין ניתן לראות ירידה ברמת התחלואה במהלך השבוע האחרון, וגם אחוז הבדיקות החיוביות ירד", היא מציינת. "שכונות ראש העין הוותיקה (הרקפות, שבזי, צה"ל, אביב, רמב"ם ומצפה אפק) ברמת סיכון 3 (בינונית). פסגות אפק ברמת סיכון 2".

היכנסו כאן למפת הקורונה של ראש העין וגלו מה המצב בכל שכונה

בראש העין ניתן לראות שנכון לימים אלו מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון בינונית להידבקות בקורונה. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.
אלו הנתונים:

רמת סיכון 1:

גבעת טל, גבעת הסלעים, נווה אפק

רמת סיכון 2:

פסגות אפק, גרין פארק, מרכז עסקים עתידי, הרקפות.

רמת סיכון 3:

אביב, צה"ל, שבזי, רמב"ם, מצפה אפק.

טבלה ראש העין, פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר