המשעול על שם פרופסור מיכאל ויינגרטן ז"ל צילום רמה בן טובים

עיריית ראש העין הנציחה את זכרם של ציונה אושרי ושל פרופסור מיכאל ויינגרטן

אושרי ז"ל עבדה בשרות הביטחון הכללי. פרופסור ויינגרטן ז"ל ניהל את מרפאת כללית בעיר והקים עמותה שסייעה למעוטי יכולת להשגי תרופות להן נזקקו שני משעולים נקראו על שמם בטקסים מרגשים

פורסם בתאריך: 28.4.21 09:41

עיריית ראש העין הנציחה בימים האחרונים שני תושבים במשעולים שנקראו על שמם: את ציונה אושרי ז"ל ואת פרופסור מיכאל ויינגרטן ז"ל. המשעול על שם ציונה אושרי ז"ל נחנך בטקס מרגש בהמשך למשעול רחמים אלשיך. בטקס השתתפו בני משפחת אושרי, ראש העירייה שלום בן משה, חבר המועצה עומר רצון, נציג השכונה וחבריה לעבודה. אושרי נפטרה ב-2016 והייתה בת בכורה, סקרנית, אוהבת את הארץ, התאפיינה בנתינה אינסופית, בקבלת האחר באשר הוא ובהשכנת שלום בין כל אדם ואדם. בשנת 1971 נישאה לאברהם, גמלאי משטרה, ויחד הם עברו להתגורר בראש העין וגידלו 4 ילדים. ציונה החלה לעבוד כמחווטת ומלחימה במספר חברות פרטיות בהן "טלכור" ו"טלירן" ומיד לאחר מכן, בשנת 2004, נקלטה לשירות הביטחון הכללי, תחילה כיועצת ולאחר מכן כעובדת והייתה פורצת דרך בתחומי הטכנולוגיה. ציונה שימשה מודל למצויינות, מוסר עבודה גבוה ומקצועיות בתפקידה.
לצד הקריירה שלה, בנתה את מפעל חייה – ילדיה, נכדיה ונכדותיה האהובים. ציונה נפטרה לאחר מאבק ממושך של עשרה חודשים במחלת הסרטן. בן משה אמר: "ציונה פעלה למען מדינת ישראל כולה ואנו מוקירים את פועלה ומחבקים את המשפחה. יהי זכרה ברוך".

ציונה אושרי ז"ל (מימין), ילדיה ליד שלט המשעול החדש

פרופסור מיכאל ויינגרטן ז"ל

בשבוע שעבר נחנך המשעול על שם פרופ' מיכאל ויינגרטן ז"ל, סמוך למשטרת ראש העין ומרפאת כללית. בטקס המרגש השתתפו בני משפחת ויינגרטן, ראש העירייה שלום בן משה, חבר המועצה משה בן טובים, יו"ר עמותת גמ"ח תרופות, צוותי רפואה של כללית ומתנדבים. פרופ' ויינגרטן ז"ל היה מרופאי המשפחה המוערכים ביותר בארץ. הוא עבד 32 שנים במרפאת ראש העין של כללית, 14 מהן כמנהל המרפאה. ויינגרטן ז"ל ייסד והקים את עמותת גמ"ח תרופות, עמותה עם מתנדבים תושבי העיר, כדי לסייע לאנשים שידם אינה משגת לרכוש תרופות. כיום המתנדבים הרבים ממשיכים את דרכו. הוא הלך לעולמו בפברואק 2018, בגיל 70. שלום בן משה אמר: "פרופ' ויינגרטן פעל רבות למען הרפואה בארץ ובעולם, והקדיש את מרבית חייו למען הקהילה בראש העין. אנו מעריכים את פועלו למען תושבי העיר ומחבקים את המשפחה. יהי זכרו ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר