גלי שלומוביץ

בהצלחה: גלי שלומוביץ תנהל את בית הספר היסודי הצומח ברובע חתני פרס נובל

שלומוביץ היא תושבת ראש העין, בוגרת תואר ראשון ושני בחינוך במסלול מצטיינים במינהל ומדיניות חינוכית באוניברסיטת בן גוריון בנגב

פורסם בתאריך: 25.5.21 12:51

גלי שלומוביץ נבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש הצומח במתחם A ברובע חתני פרס נובל בפסגות אפק. שלומוביץ', היא אם לשלושה ילדים ותושבת ראש העין. היא בוגרת תואר ראשון ושני בחינוך במסלול מצטיינים במינהל ומדיניות חינוכית באוניברסיטת בן גוריון בנגב. כמו כן היא בעלת תעודת הוראה מטעם תוכנית "חותם" להסבת אקדמאים במכללת לוינסקי לחינוך.

במהלך השנים עבדה בחינוך הבלתי פורמלי בתפקידי ניהול בכירים, בבתי נוער לילדים ונוער בסיכון בהתוויית מדיניות וכתיבת תוכניות עבודה לקידום ושיפור פני החברה הישראלית. בחמש השנים האחרונות כיהנה כמורה ורכזת מדעים בבית ספר יסודי בנוסף לריכוז התחום החברתי של מועצת התלמידים הבית ספרית. שפרה סטרוסקי, מנהלת אגף החינוך הנוער והספורט, אמרה: "ברכות לגלי על הזכייה. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה במערכת החינוך האיכותית בעירנו".

אריאלה איטקיס, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים: "אני מקדמת בברכה את גלי על הצטרפותה לנבחרת מנהלי בתי הספר שלנו בעיר ומאחלת לה הצלחה. אנו נלווה את גלי בכל הקשור להתארגנות מיטבית לשנה"ל הבאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר