הגשר מעל כביש 6 וצומת גבעת כח, כביש 444 צילום חוצה ישראל

הקלה בעומס: נפתח לתנועה מלאה כביש 444 בין צומת אלעד לצומת ברקת

קטע באורך של כשלושה קילומטרים שודרג מחד מסלולי לדו מסלולי בכל כיוון, הוכפל גם הגשר מעל כביש 6 לשני נתיבי נסיעה לכל כיוון

פורסם בתאריך: 30.5.21 10:53

חדשות טובות עבור תושבי אלעד, ראש העין והסביבה: משרד התחבורה באמצעות חברת חוצה ישראל פתח הלילה לתנועה מלאה את כביש 444 בקטע שבין צומת אלעד לצומת ברקת. קטע הדרך באורך של יותר משלושה קילומטרים שודרג מכביש חד מסלולי לכביש דו-מסלולי, בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון. במסגרת הפרויקט הוכפל גם גשר מעל כביש 6 לשני נתיבי נסיעה לכל כיוון.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל במיל' מירי רגב, ציינה כי שדרוג הכביש יקצר את משך הנסיעה לנוסעים לאלעד וליישובי הסביבה ויחסוך להם זמן יקר. כמו כן, הוא יקל על עומסי התנועה הכבדים באזור. במסגרת הפרויקט, שודרג צומת גבעת כ"ח, המאפשר לבאים מדרום לצומת פניה חופשית ימינה ברמזור ולבאים מצפון נתיב נפרד לפניה שמאלה. כמו כן, נבנה קיר אקוסטי מול הישוב אלעד. במטרה לאפשר את זרימת התנועה, לאורך כל תקופת העבודות של הפרויקט, הכביש נשאר פעיל והוא נפתח באופן הדרגתי בהתאם לקטעי הדרך ששודרגו. לפני חודשיים נפתח לתנועה הקטע הראשון של הכביש, בין צומת ברקת לצומת המוזוליאום.

דן שנבך, מנכ"ל חוצה ישראל, אמר: "מדובר באזור עמוס ביותר בעיקר בשעות השיא. המקטע המשודרג, הותאם לנפחי התנועה באזור, הוא יקל על העומסים ויאפשר רצף תנועתי לנוסעים לשני הכיוונים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר