יוסי עמרן ז"ל

אבל כבד בראש העין: יוסי עמרן הלך לעולמו רגע לפני יום הולדתו ה-50

מאות ליוו למנוחות את עמרן ז"ל, שהיה בן לאחת המשפחות המוכרות בעיר. אחיו גדעון, נעדר מאז 1991. האח נתנאל אמר בכאב: "יוסי היה אדם בריא ועסק בספורט"

פורסם בתאריך: 4.8.21 17:49

אבל כבד בראש העין: מאות ליוו את יוסי עמרן ז"ל בדרכו האחרונה. בחודש הבא היה אמור עמרן ז"ל לציין את יום הולדתו ה-50, אך אמש, שלישי, ליבו נדם. "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בני, בעלי, אבינו, אחינו ודודנו היקר יוסי עמרן", נכתב במודעת האבל, שפרסמה המשפחה האבלה. המודעה פורסמה ברשתות החברתיות וגררה מאות תגובות כואבות. מותו הפתאומי של עמרן ז"ל הותיר את כל מכריו וחבריו המומים וכואבים.

יוסי עמרן ז"ל היה בן לאחת המשפחות הוותיקות והמוכרות בראש העין. הוא היה הצעיר מבין 18 אחים ואחיות. בשנת 1991 הסעיר את העיר והאזור סיפור היעדרותו של אחד מאחיו הגדולים, גדעון, שהיה אז חייל במג"ב. בשיחה עם מלאבס, סיפר אחיו הגדול, נתנאל, על משפחה מלוכדת שדאגה להיפגש מדי שבוע. "רק לפני כמה ימים אחד האחים ביקש לקבוע סעודה משפחתית רק של האחים והאחיות ובנות ובני הזוג, אך לכל אחד הייתה התחייבות כלשהי – עכשיו יוסי זימן לנו שבוע של סעודות משותפות", אומר נתנאל בקול שבור.

נתנאל מספר על איש של בית ושל משפחה. "הוא נקרא על שם יוסף מהתנ"ך, אחרון האחים", מסביר נתנאל, "כמוהו, יוסי היה הבן הצעיר מכולם, בן יחיד לאמו, אשתו השלישית של אבינו ז"ל. אבל בניגוד לסיפור המקראי, לא 'זרקנו' אותו לבור" , הוא אומר בחיוך מהול בהרבה עצב. הוא  מוסיף כי יוסי היה אדם בריא ועסק בספורט ונהג ללעוג לאחיו הגדולים. "הוא תמיד צחק עלינו, כי אנחנו הזקנים והוא עוד 'יקבור' את כולנו. אף אחד לא העלה על דעתו שהמצב יהיה הפוך".

נתנאל מספר עוד, כי אשתו של יוסי אותה האחים "אוהבים כאחת מהם", תכננה לחגוג את יום הולדתו העגול של בעלה ביחד עם המשפחה המורחבת. "היום, לצערנו, המשפחה המורחבת התייצבה ללוות אותו בדרכו האחרונה".

בין הדברים שכתבו עליו מכריו הכואבים ברשת: "אני המום מצער … אוי יוסי איזה בחור חייכן כמה היה בינינו כבוד והערצה כשהיינו נפגשים … איזו בשורה מרה כואב הלב ועצוב מאד מאד", כתב אחד, ואחרת הוסיפה כי "זה פשוט לא נתפס, נשבר הלב".

המשפחה האבלה יושבת שבעה בבית הכנסת מרכז הרוחני ליהדות תימן, ברחוב שילה 60 ראש העין.

יוסי עמרן ז"ל, הותיר אחריו אם, אישה, שש בנות ו-16 אחים.
מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלכסנדר

    לא נראה לכם מוזר שלא אנשים מתים מדום לב בתקופה האחרונה? מחכים לתור שלכם?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר