שריפה ברחוב דוד המלך בראש העין, צילום כבאות והצלה

דרמה באמצע הלילה: לכודים חולצו מדירה שבערה, פצועים פונו לבתי החולים | צפו

דירה ברחוב דוד המלך בערה כליל והבניין כולו התמלא בעשן. צוותי הכיבוי חילצו את כל הדיירים בעזרת סולמות מהחלונות ובעזרה מסיכות מילוט מהמדרגות

פורסם בתאריך: 27.10.21 07:48

שריפה פרצה הלילה בדירה בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב דוד המלך בראש העין, שבעה צוותי כיבוי וחילוץ שהוזעקו למקום חילצו חמישה לכודים מהדירה שבערה כליל, זאת בסיוע כוחות משטרה. 14 פצועים פונו לקבלת טיפול בבתי חולים. שני פצועים באורח בינוני פונו לבית החולים בילינסון, 12 פצועים קל פונו לבתי החולים מאיר, שניידר ותל השומר. השריפה פרצה בקומה התחתונה, כל קומות הבניין התמלאו בעשן, מה שסיכן את חיי הדיירים וחייב את פינויים.

הדיווח הראשוני היה בשעה 02:40 בלילה ולמקום הוזעקו צוותי הכיבוי בפיקודו של רשף יוסי קלבו יחד עם כוחות משטרה ורפואה. הלכודים חולצו מהחלונות בעזרת סולמות ומחדר המדרגות בעזרת מסיכות מילוט. לוחמי האש פרצו לכל הדירות על מנת לחלץ את כל הדיירים, חלקן טופלו על ידי צוותי הרפואה בשטח וחלקם פונו כאמור לבית החולים. מפקד התחנה, טפסר משנה אלון שבתאי, נכח במקום האירוע.

חובש רפואת חירום במד"א, שניר ברוכי, סיפר: "מדובר בשריפה בבניין מגורים בן 3 קומות. יחד עם כוחות החירום ותוך כדי פעולות הכיבוי חילצנו אלינו את הפצועים שסבלו משאיפת עשן. הכוחות הגדולים של מד"א שכללו אמבולנסים, ניידות לטיפול נמרץ וכוננים רכובים על אופנועים ביצעו בדיקות רפואיות, הענקנו טיפול רפואי שכלל מתן חמצן לטיפול בפגיעות העשן ופינינו את הפצועים לבתי החולים באזור כשמצבם בינוני וקל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר