שני מימין: עאדל בדיר, משמאלו שלום בן משה, השרה תמר זנדברג, עומר שכטר, שלום מעוז, צילום דוברות העירייה

הזיהום ותחנת הכוח: בן משה ובאדיר נפגשו עם השרה תמר זנדברג

ראשי עיריות ראש העין וכפר קאסם נפגשו בכנסת עם השרה להגנת הסביבה ומנכ"לית משרדה, שהבטיחו לפעול נגד זיהום האוויר המגיע ממזרח. השרה הביעה את התנגדותה להקמת התחנה בצומת קסם

פורסם בתאריך: 8.12.21 11:14

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, וראש עיריית כפר קאסם, עאדל באדיר, נפגשו בכנסת עם השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, מנכ"לית משרדה גלית כהן, זאת יחד עם שני חברי מועצת העיר ראש העין, עומר שכטר ושלום מעוז. הפגישה עסקה בתופעת זיהום האוויר והמשך המאבק נגד הקמת תחנת הכוח בצומת קסם.

בן משה והצוות המקצועי של העירייה הציגו בפני השרה ומנכ"לית משרדה את המצוקה של תושבי האזור בעניין זיהום האוויר, שמגיע מן השטחים ממזרח לעיר. גלית כהן, מנכ"לית משרד הגנת הסביבה, סיפרה שמדובר במכת מדינה, כי בכוונת המשרד להגדיל את מספר הפקחים וכי נדרש שיתוף פעולה של מספר משרדי ממשלה נוספים. השרה תמר זנדברג אמרה כי המשרד יפעל לצימצום במקור של מפגעי הפסולת לתושבי האזור כולם ולהקמת תחנות מעבר. בפגישה גם נכחו נציגי רשות הטבע והגנים, והמינהל האזרחי, שהציגו את הניסיונות שלהם למגר את התופעה.

באשר לתחנת הכוח בצומת קסם, השרה זנדברג הביעה התנגדות להקמת תחנות כוח פוסיליות חדשות ולהקמת תחנות מעבר, כחלק מהמדיניות של המשרד להגנת הסביבה, ואמרה כי יש להתמקד במעבר לאנרגיות מתחדשות.

השרה זנדברג אמרה: "שמחתי להיפגש עם ראשי עיריות ראש העין וכפר קאסם, כדי להתניע שיתופי פעולה חשובים בנושאי הסביבה. שוחחנו על הבעיות האזוריות כמו שריפות הפסולת והמאבק בהקמת תחנת הכוח בצומת קסם, והדגשתי כי אלו נושאים שנמצאים במרכז העשייה של המשרד להגנת הסביבה. נמשיך לעבוד יחד כדי לשמור על הסביבה ועל בריאות התושבים".

ראש העירייה שלום בן משה אמר: "הגענו לכנסת כדי להשמיע בפני השרה את המצוקה מפני השריפות והמשך המאבק בתחנת הכוח בצומת קסם. נמשיך להיאבק בכל הדרכים העומדות לרשותנו כדי שתחנת הכוח לא תקום. אני מודה לשרה על אוזן הקשבת ועל השותפות במאבקים הסביבתיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר