גז פלפל, צילום erik3804 depositphotos.com

חבילת כרטיסי חיש גד: האם נתפס שודד הקיוסק?

צעיר בן 19 נעצר בחשד כי היה מעורב לפני מספר חודשים בשוד קיוסק באמצעות גז פלפל

פורסם בתאריך: 30.5.22 13:32

צעיר בן 19 מראש העין נעצר בשבוע שעבר בחשד למעורבות בשוד קיוסק בעיר. הצעיר, שמוכר למשטרה, נעצר על ידי שוטרי תחנת ראש העין בחשד כי יחד עם אחרים, היה מעורב לפני מספר חודשים בשוד של קיוסק ברחוב העצמאות בראש העין. הוא נלקח לחקירה והובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בפתח תקווה, שבמסגרתו ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

בפתח הדיון סיפר נציג המשטרה על השתלשלות הדברים במהלך השוד. "ב–11 באפריל, לאחר חצות,  התרחש שוד בראש העין בקיוסק. מספר חשודים נכנסו למקום, כאשר הם רעולי פנים ותקפו את המוכר, ריססו עליו גז פלפל וגנבו מהמקום חבילה של כרטיסי 'חיש גד' בשווי אלפי שקלים ועוד סכום קטן במזומן ונמלטו מהמקום. שוטרים, שביצעו סריקות באיזור השוד, תפסו כפפות ובגדים נוספים כגון חם צוואר, כשעל פי החשד אותם פריטים שימשו את השודדים בשוד. בהמשך, הגיע גילוי ממצא פורנזי מהחם צוואר על שם החשוד. כמו כן, בתיק קיימות אינדיקציות נוספות שמצביעות כי החשוד מעורב בשוד".

 

 

במהלך הדיון, הצהיר נציג המשטרה כי בידי החוקרים צילומי מצלמות אבטחה, אך לא ניתן לזהות בהם את פניהם של המעורבים. תוך כדי הדיון, הציג נציג היחידה החוקרת לבית המשפט את התיעוד באמצעות הטלפון הסלולארי שלו.

מעבר להכחשה של הסניגור, עו"ד רועי לנג מהסנגוריה הציבורית, בחר החשוד עצמו להגיד מספר מילים לבית המשפט: "ברוך השם אני משוקם כבר המון זמן. קיבלתי 9 חודשי עבודות שירות על אלימות, ואני אוטוטו מסיים".

כך או כך, בתום הדיון השופטת דורית נוי, שעיינה בחומרי החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, קבעה כי קיים חשד סביר והאריכה את מעצרו של החשוד בשלושה ימים. יש לציין כי בחודש אפריל נעצר חשוד נוסף, צעיר מאלעד לאחר שנצפה באזור, אך הוא שוחרר על ידי בית המשפט.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר