צילום אילוסטרציה של תינוק, AntonLozovoy depositphotos.com

דרמה גדולה: רכבה של תושבת ראש העין נגנב לשטחים כשתינוקה בן השנה וחצי בתוכו

הרכב נגנב מתחנת דלק בואדי ערה. בתום פעילות מבצעית של כוחות מחטיבת גולני בפיקודו של מח"ט מנשה, יחד עם משטרת ישראל, הושב התינוק אל חיק אמו מתוך שטחי הרשות

פורסם בתאריך: 28.5.22 16:59

דרמה גדולה התחוללה היום לאחר שרכבה של תושבת ראש  העיר כשתינוקה בן השנה וחצי בתוכו והגיע אל שטחי הרשות הפלסטינאית. בתום פעילות מבצעית חיילי חטיבת גולני בפיקודו של מח"ט מנשה, יחד עם משטרת ישראל, הושב התינוק אל חיק אמו מתוך שטחי הרשות.

צה"ל והמשטרה פתחו היום בשעות הצהריים בפעילות מבצעית בחירום, עם קבלת דיווח מתושבת ראש העין, על כך שרכבה נגנב מתחנת דלק בכביש 6 סמוך לואדי ערה, כשתינוקה בן השנה וחצי בתוכו. מהשטרה נמר כי משל"ט המשטרה במחוז מרכז הפעיל את כלל האמצעים הטכנולוגים, במטרה לאתר את מיקום הרכב ומגמת התנועה, לצד פריסת מחסומים בהתאם. כך התקבלה אינדיקציה כי הפעוט נמצא בשטח A.

 

מצה"ל נמסר כי במהלך השבת דווח על רכב שנגנב באזור חטמ״ר מנשה, ובתוכו פעוט. כוחות מחטיבת גולני, בפיקודו של מח״ט מנשה, פתחו בסריקות נרחבות ופרסו מחסומים רבים. הודות לתגובה המהירה והמדויקת – נמצא הפעוט ללא פגע בכפר פרעון והוחזר למשפחתו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הישראלי שטוף המוח

    בכל מקום אחר בעולם הכותרת תהיה: "חטיפה". בארצנו הכותרת היא רק "דרמה גדולה". ואם התינוק היה נמצא ללא רוח חיים? היו מסבירים לנו שהשוודי שחטף אותו לא התכוונן בכלל…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר