סגן ע' מראש העין מסיים קורס טיס
סגן ע' מראש העין מסיים קורס טיס

הבנתי שזו הדרך שלי לתרום להגנת המדינה" | סגן ע' סיים בהצלחה קורס טיס

אחד ממסיימי קורס טיס בטקס שהתקיים אתמול היה סגן ע', בן 22 מראש העין. למפגש המיוחד עם מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, הוא בחר לבוא יחד עם סבו: "הוא הדוגמה האישית שלי"

פורסם בתאריך: 24.6.22 08:35

אתמול, יום חמישי, ה-23.6, התקיים טקס סיום קורס טיס ״מסדר כנפיים״ מספר 184 בבסיס חיל האוויר חצרים. הטקס נערך בנוכחות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר. אחד מהמסיימים הוא סגן ע' מראש העין, בן ה-22, שסיים את הקורס כנווט תובלה.

לסגן ע' שני אחים, אחד מהם הוא אחיו התאום, שמשרת כקצין בהגנת סייבר ביחידת אופק בחיל האוויר. אימו (49) מנהלת מחלקת הדרכה בבנק ואביו (53) עובד בחברת המחשבים "דל טכנולוגיות". סגן ע' הרחיב בבית הספר התיכון את מגמות פיזיקה ומדעי המחשב. לפני גיוסו לקורס טיס, התנדב בתנועת הנוער "הנוער העובד והלומד" ועשה שנת שירות בקומונה מטעם תנועת הנוער. בזמנו הפנוי התאמן ע' באומנות הלחימה "דניס הישרדות ג'יו-ג'יסטו". הוא אוהב לשחק כדורעף ולטייל.

 

סגן ע' מספר: "אני רוצה להיות בצוות אוויר כי אני רוצה להוציא מעצמי את המקסימום. בהיכרות עם חיל האוויר והתפקיד לאורך הקורס, הבנתי שזו הדרך שלי לתרום ככל יכולתי להגנת המדינה". חוויה שזכורה במיוחד לסגן ע' מהקורס היא סוף טיפוס בשלב הבסיסי בקורס: "סיימנו טיפוס במעלה ליד מצפה רמון, התרגשתי לראות את הזריחה עם כל הצוות, זאת חוויה שלעולם לא אשכח", הוא אומר.

למפגש מפקד חיל האוויר עם אנשים שהשפיעו על מסיימי הקורס הוא הוא בחר להביא את סבו: "הוא הדוגמה האישית שלי", אומר סגן ע', "הוא בן 86 והולך יום יום לעבוד כצורף עם המון מסירות, צניעות ויושרה. יש לנו הסכם שהתחיל עוד מזמן הטלפון הקצר בשלב המכין של הקורס, שלא משנה מה אנחנו מדברים בכל יום שישי בערב".

סגן ע' מסכם את שלוש השנים של הקורס: "זה היה מאתגר, בונה, זה מעמיד כל אדם מול מסע ואתגרים שבונים אותך. אני שמח שהייתה לי מטרה ועמדתי בה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר