זירת התאונה בראש העין, שדרות שלמה המלך פינת שבזי צילום מדא
זירת התאונה בראש העין, שדרות שלמה המלך פינת שבזי צילום מדא

טרגדיה בראש העין: אישה נהרגה מפגיעת אוטובוס

התאונה אירעה בשדרות שלמה המלך. למרבה הצער נקבע מותה של האישה במקום על ידי צוותי הרפואה. נהג האוטובוס, תושב ראש העין, עוכב לקחריה

פורסם בתאריך: 26.6.22 13:35

חדשות קשות: אישה כבת 80 נהרגה לאחר שנפגעה מאוטובוס בשדרות שלמה המך בראש העין, סמוך לצומת עם רחוב שבזי. ממד"א נמסר: בשעה 13:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שככל הנראה נפגעה מאוטובוס בשדרות שלמה המלך בראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה כבת 80 ללא סימני חיים ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג האוטובוס, תושב ראש העין בן 59, בחשד למעורבות בתאונה.

 

 

פראמדיק מד"א, דניאל גפרי, סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעות קשות בגופה לאחר שככל הנראה נפגעה מאוטובוס. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

עידו אשרף, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בהולכת רגל כבת 80 שנפגעה מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותה כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

מהמשטרה נמסר כי נהג האוטובוס עוכב כאמור לחקירה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר