מטוס אזרחי צילום imaginative depositphotos.com
מטוס אזרחי צילום imaginative depositphotos.com

הבטחה: יותר טיסות יוסטו לנתיב העובר מערבה מראש העין

ראש העירייה שלום בן משה ונציגים של מטה המאבק של התושבים נפגשו עם סמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה בנושא הטיסות שעוברות מעל לעיר

פורסם בתאריך: 7.7.22 09:43

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, ונציגי מטה מאבק התושבים, ממשיכים לפעול בנושא הפחתת הטיסות שעוברות מעל העיר וגורמות למטרדי רעש עליהם מתלוננים תושבים רבים. מזה מספר חודשים מתקיים באיזור פיילוט של הסטת חלק מהטיסות לנתיב מערבי יותר, ובאחרונה אף ניתנה הבטחה כי מספר הטיסות שהוסטו מערבה יגדל.

בעירייה עדכנו השבוע כי זו הדרישה המרכזית – להגדיל את השימוש בנתיב המוסט ולצמצם עוד יותר את הטיסות מעל העיר. כחלק מהפעילות בנושא, נפגשו בן משה ונציגי מטה מאבק עם סמנכ"ל המבצעים ברשות שדות התעופה, שהינו הגורם הבכיר ברש"ת בתחום ניהול התעבורה האווירית. מהעירייה נמסר כי סוכם שהפיילוט להסטת הטיסות הצליח והטיסות מופנות כאמור ככל הניתן לנתיב המוסט (מערבה לעיר).

 

בפגישה פירט סמנכ"ל מבצעים ברש"ת את האילוצים הרבים והמורכבים בהפעלת נתב"ג וסקר באופן מפורט את ההשפעות מהשימוש במסלולי נתב"ג ונתיבי הטיסה של המטוסים מבחינת רעש לראש העין. הובהר כי הכוונה בעתיד היא לעשות שימוש רב יותר בנתיב המוסט בהתחשב בצרכים ובאילוצים השונים.

בן משה אמר: "אני שמח כי המאבק שלנו להפחתת הטיסות מעל העיר נושא פרי וחלק מהטיסות כבר מופנות מערבה. יחד עם זאת, מדובר באירוע מורכב ואנחנו מקדישים לנושא משאבים כלכליים, מקצועיים ומשפטיים נדרשים מול כל הגורמים. נמשיך לפעול יחד עם מטה מאבק התושבים בכדי להפחית עוד יותר את הטיסות מעל העיר ומודה למטה המאבק על השותפות לאורך כל הדרך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר