רס"ם מיל' אבי אברג'יל
רס"ם מיל' אבי אברג'יל

למרות שחלה פעמיים הוא ממשיך לשרת: ״קשה להסביר למי שלא עושה מילואים" 

רס"ם אבי אברג'יל משרת במילואים כבר כעשרים שנה עם אותם חברים מהגדוד שלחמו איתו במלחמת לבנון השנייה. למרות שהוא פטור לאחר שחלה פעמיים בסרטן הוא ממשיך להתנדב

פורסם בתאריך: 7.9.22 15:51

אתמול (שלישי) התקיים ערב הוקרה למערך המילואים בנוכחות הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי. אחד מאלו שראויים להערכה רבה ולהוקרה הוא רס"ם (מיל׳) אבי אברג׳יל מראש העין משרת במילואים כבר למעלה מ-20 שנה.

אברג׳יל, נשוי ואב לשלושה ילדים, משרת בגדוד המילואים 920 של חטיבה 769 בהתנדבות מלאה, עם אותם החברים והמפקדים שלחמו יחד איתו במלחמת לבנון השנייה וחוו איתו את הרגעים הכי קשים לצד רגעי האושר.

במהלך חייו חלה אבי במחלת הסרטן פעמיים, והצליח להחלים ממנה לאחר מאבק. גם כשהיה חולה, החברים מהמילואים ליוו אותו לאורך כל הדרך – לוחמים יחד בכל המלחמות. למרות שהיה פטור משירות מילואים לאחר המחלה, החליט אבי שהוא חייב לחזור, להתנדב ולעשות למען המדינה.

 

"אנחנו, כל החברה מהגדוד, דבקים יחד כבר שנים, אבל גם כשמגיעים לוחמים חדשים אנחנו ישר גורמים להם להרגיש חלק", הוא אומר, "לכן היה קשה כל כך להתנתק משירות המילואים, גם כשהייתה לי האופציה להפסיק לשרת במילואים היה לי ברור שאני רוצה להמשיך כל עוד אני יכול. קשה להסביר את זה למי שלא עושה מילואים".

כשהוא לא במילואים, מלמד אבי היסטוריה בבית חינוך ירקון בדרום השרון ועוזר לחנך את הדור הבא של אזרחי ישראל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר