מימין, מירי רגב (ציליום איליה מלינקוב), בני גנץ (צילום אייל נבו) ויאיר גולן (צילום יחצ)
מימין, מירי רגב (ציליום איליה מלינקוב), בני גנץ (צילום אייל נבו) ויאיר גולן (צילום יחצ)

חמישה מתושבי ראש העין מתמודדים על מקום בכנסת ה-25, מקומם של גנץ ורגב מובטח

יאיר גולן ממוקם חמישי ברשימת מרצ. שניים מתושבי העיר נמצאים במקומות לא ריאליים

פורסם בתאריך: 31.10.22 11:03

מחר, יום שלישי, יתקיימו הבחירות לכנסת ה-25, מערכת הבחירות החמישית בשנתיים האחרונות. בין המתמודדים ברשימות של המפלגות השונות אפשר למצוא גם כמה מבין תושבי ראש העין. שניים מהם ייבחרו לכנסת, אחד מהם מתנדנד.

שר הביטחון בנימין (בני) גנץ, מוביל את רשימת המחנה הממלכתי וימשיך גם לכנסת הבאה. גנץ בן 63, נשוי ואב לארבעה. הוא שר הביטחון וסגן ראש ממשלת ישראל. הוא מייסד ויו"ר מפלגת חוסן לישראל וח"כ מטעמה בסיעת כחול לבן. בעבר כיהן כראש ממשלת ישראל החלופי ויו"ר הכנסת. בשנים 2011 – 2015 היה הרמטכ"ל ה-20 של ישראל ולפני כן היה בתפקידים בכירים שונים בצבא. לאחר שחרורו מצה"ל ולפני שנכנס לפוליטיקה היה יו"ר יד דוד בן גוריון, יו"ר חברת המימד החמישי ובתפקידים נוספים. יש לו תואר ראשון בהיסטוריה, תואר שני במדע המדינה ותואר שני נוסף בניהול משאבים לאומיים, וכן תואר דוקטור לשם כבוד.

מירי רגב היא מועמדת נוספת שבוודאות תהיה חברה גם בכנסת ה-25. רגב ממוקמת תשיעית ברשימת הליכוד. היא בת 57, נשואה ואם לשלושה. הייתה צנזורית צבאית ראשית ודוברת צה"ל בדרגת תת אלוף בתקופת ההתנתקות ותקופת מלחמת לבנון השנייה. היא מכהנת בכנסת מטעם הליכוד מאז 2009. ב-2015 מונתה לשרת התרבות והספורט. ב- 2020 היא כיהנה בתור שרת התחבורה והתמודדה עם סוגיית התחבורה הציבורית בתקופת הקורונה. בעלת תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי ותואר שני במינהל עסקים. בכנסת ה-24 הייתה באופוזיציה.

 

 

יאיר גולן ממוקם מספר 5 ברשימת מרצ. גולן, בן 60, נשוי לרותי, אב לחמישה ילדים וסב. הוא מכהן בכנסת מאז הכנסת ה-22. כיום מכהן  כסגן שרת הכלכלה והתעשייה. לפני שכיהן בכנסת שירת בקבע בצה"ל, הגיע לדרגת אלוף והיה, בין היתר, סגן הרמטכ"ל, מפקד פיקוד העורף ומפקד פיקוד הצפון. יש לו תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדיניות המינהל הציבורי מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב.

מלבדם ניתן לציין עוד שניים מתושבי העיר אשר נמצאים במקומות לא ריאליים: רוניתה טביב, מקום 55 במחנה הממלכתי, וצחי ליבוביץ, מקום 10בחופש כלכלי – אביר קארה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר