שלום חנוך, צילום יחצ מופע להקה 2015
שלום חנוך, צילום יחצ מופע להקה 2015

אחרי הקורונה: תאריך חדש למופע של שלום חנוך בראש העין ולהשקת היכל התרבות

חדשות טובות: תאריך חדש למופע של הזמר האהוב והמוערך, מופע שנדחה לאחר שהזמר נמצא חיובי לקורונה. המופע חונך רשמית את היכל התרבות החדש והמרשים לאחר תקופת הרצה

פורסם בתאריך: 14.11.22 15:45

חדשות טובות. תאריך חדש למופע של שלום חנוך ומשה לוי בראש העין, שיתקיים ביום שני, ה-29 בנובמבר. המופע יחל בשעה 20:30, קבלת פנים בהיכל תחל ב-19:30. כזכור המופע נדחה ממועדו המקורי (8.11) לאחר שהזמר האהוב נמצא חיובי לקורונה.

היכל התרבות החדש של ראש העין הוא מבנה חדש ומודרני, המרשים מאוד במראהו החיצוני והפנימי כאחד. הוא מאובזר בציוד מתקדם וחדשני, יש בו אקוסטיקה מעולה ובמה גדולה במיוחד, המתאימה גם למחזות זמר ותזמורות. בהיכל יש 608 מקומות ישיבה נוחים. בנוסף, הוא כולל מערכות במה מתקדמות וחדרי אמנים. במקום חניה חופשית בשפע. בשל המיקום הנוח במרכז הארץ מצפים בעירייה ובחברה העירונית שיגיעו אליו גם מהיישובים הסמוכים.

בהיכל יתקיימו מגוון מופעים והצגות לכל הגילאים ולכל המשפחה והוא יארח את מיטב התיאטראות הלאומיים ואת מיטב האמנים. ניתן לרכוש כרטיסים וגם מנויים במחירים נוחים על פי קטגוריות: תיאטרון, ילדים, סטנד אפ, מוזיקה וקלאסי.

ההיכל נמצא בשנה האחרונה בהרצה וב-28.11 תתקיים כאמור השקתו הרשמית ביחד עם השקת עונת המינויים החדשה. ההשקה תהיה כאמור במופע מיוחד של הזמר שלום חנוך. כל מי שרכש כרטיסים למופע מוזמן להגיע לפני כן לקבלת פנים חגיגית, שתכלול משקאות קלים וחמים, יין נתזים ועוד – ללא עלות כמובן. בהנהלת ההיכל מבטיחים הפתעות נוספות, כך שכדאי להגיע מוקדם יותר באותו יום.

היכל התרבות בראש העין, צילום אבנר עוז

היכל התרבות בראש העין, צילום אבנר עוז

בין המופעים הבולטים בעונה החדשה אפשר לציין את גלבי – מחזה על חטופי תימן, תמונות יפואיות, המופע של ליטל שוורץ, המופע של שלומי קוריאט, אליעד נחום, להקת בת שבע, קטורזה, הדג נחש ועוד. יש לציין כי בתקופה האחרונה צמצם שלום חנוך את מספר ההופעות שלו וההופעה בראש העין תהיה הראשונה אחרי הפסקה שעשה. בהנהלת ההיכל הביעו שמחה על כך שחנוך בחר לחזור לבמה אחרי ההפסקה דווקא אצלם ומבטיחים לקהל חוויה נהדרת.

 

 

 

 

 

חבר המועצה ויו"ר החברה העירונית, מחזיק תיק תרבות ופארק לאומי מגדל צדק, עומר רצון, הביע השבוע שביעות רצון מהפתיחה הצפויה של היכל התרבות, בו הוא רואה "תשתית לדורות הבאים".

רצון אמר: "זהו עוד נדבך חשוב כחלק ממהלך כולל שאני מוביל להפוך את ראש העין לעיר מחוז בתחום התרבות ומוקד משיכה באזור. זהו חלק ממהפכת התרבות שהעיר מקדמת בשנים האחרונות, חלק בלתי נפרד מהתכנית הגדולה שעליה עמלתי רבות ושמשתלבת עם המרכז למוזיקה, גן לאומי מגדל אפק, פתיחת מועדון האומנים בעיר, פתיחת גלריה עירונית, פתיחת בית ספר דיוקן וסדנאות אומנים" .

האם אתם פונים לכלל תושבי האזור?
"היום אפשר לומר באופן ברור כי יש לראש העין את הכלים והתשתיות להיות עיר מובילה ומשגשגת בתחום התרבות במדינה. אנחנו פונים, קודם כל, לתושבי העיר, אבל, במקביל, קוראים גם לתושבים מהאזור לבוא וליהנות מתוכן עשיר ומגוון שאנחנו מציעים בהיכל החדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר