שלום חנוך, צילום יחצ מופע להקה 2015
שלום חנוך, צילום יחצ מופע להקה 2015

רק בריאות: המופע החגיגי בראש העין נדחה לאחר ששלום חנוך נמצא חיובי לקורונה

היכל התרבות החדש בראש העין אמור היה להיחנך רשמית הערב. המופע וקבלת הפנים החגיגית יתקיימו מועד אחר

פורסם בתאריך: 8.11.22 14:47

החלמה מהירה ורק בריאות: נדחה המופע של שלום חנוך שתוכנן להערב (שלישי, 8.11) בהיכל ההיכל התרבות החדש בראש העין. זאת לאחר שהזמר נמצא חיובי לקורונה. מהחברה העירונית בראש העין נמסר: "לצערנו קיבלנו לפני מספר דקות הודעה ששלום חנוך נמצא חיובי לקורונה ולא יוכל להופיע הערב. אנו מאחלים לו החלמה מהירה. בימים הקרובים יקבע מועד חדש מול צוות האמן. נוציא הודעה מסודרת. חשוב לציין שמי שרכש כרטיס, המושב שלו שמור ואפשר יהיה גם להמיר בזיכוי. קבלת הפנים שתוכננה תתבצע גם היא במועד החדש. בכל מקרה מחכה לציבור עונת מופעים עשירה ומגוונת, הציבור מוזמן להיכנס לאתר ההיכל ולהתרשם".

המופע של שלום חנוך ומשה לוי, אמור היה לחנוך הערב רשמית את ההיכל. ההיכל החדש הוא מבנה חדש ומודרני, מרשים מאוד במראהו החיצוני והפנימי כאחד. הוא מאובזר בציוד מתקדם וחדשני, יש בו אקוסטיקה מעולה ובמה גדולה במיוחד, המתאימה גם למחזות זמר ותזמורות. בהיכל יש 608 מקומות ישיבה נוחים. בנוסף, הוא כולל מערכות במה מתקדמות וחדרי אמנים. במקום חניה חופשית בשפע. בשל המיקום הנוח במרכז הארץ מצפים בעירייה ובחברה העירונית שיגיעו אליו גם מהיישובים הסמוכים.

היכל התרבות בראש העין צילום אבנר עוז

היכל התרבות בראש העין צילום אבנר עוז

בהיכל יתקיימו מגוון מופעים והצגות לכל הגילאים ולכל המשפחה והוא יארח את מיטב התיאטראות הלאומיים ואת מיטב האמנים. ניתן לרכוש כרטיסים וגם מנויים במחירים נוחים על פי קטגוריות: תיאטרון, ילדים, סטנד אפ, מוזיקה וקלאסי.

 

ההיכל נמצא בשנה האחרונה בהרצה. בין המופעים הבולטים בעונה החדשה אפשר לציין את גלבי – מחזה על חטופי תימן, תמונות יפואיות, המופע של ליטל שוורץ, המופע של שלומי קוריאט, אליעד נחום, להקת בת שבע, קטורזה, הדג נחש ועוד. חבר המועצה ויו"ר החברה העירונית, מחזיק תיק תרבות ופארק לאומי מגדל צדק, עומר רצון, אמר על ההיכל החדש: "זהו עוד נדבך חשוב כחלק ממהלך כולל שאני מוביל להפוך את ראש העין לעיר מחוז בתחום התרבות ומוקד משיכה באזור. זהו חלק ממהפכת התרבות שהעיר מקדמת בשנים האחרונות, חלק בלתי נפרד מהתכנית הגדולה שעליה עמלתי רבות ושמשתלבת עם המרכז למוזיקה, גן לאומי מגדל אפק, פתיחת מועדון האומנים בעיר, פתיחת גלריה עירונית, פתיחת בית ספר דיוקן וסדנאות אומנים. היום אפשר לומר באופן ברור כי יש לראש העין את הכלים והתשתיות להיות עיר מובילה ומשגשגת בתחום התרבות במדינה. אנחנו פונים, קודם כל, לתושבי העיר, אבל, במקביל, קוראים גם לתושבים מהאזור לבוא וליהנות מתוכן עשיר ומגוון שאנחנו מציעים בהיכל החדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר