נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com
נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

עשר שנים אחרי האירוע הקשה: כתב אישום חמור על ניסיון אונס

כתב אישום כנגד אברהם לגסה (29) מראש העין לאחר שניסה לאנוס לפני כעשר שנים צעירה שחזרה מבילוי. המשטרה איתרה את הנאשם עשר שנים לאחר המעשה החמור בזכות בדיקת DNA לאחיו שנחשד באירוע אלימות

פורסם בתאריך: 6.2.23 14:21

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום כנגד אברהם לגסה (29) מראש העין לאחר שניסה לאנוס לפני כעשר שנים עוברת אורח שחזרה מבילוי, תוך שימוש בכוח ובאלימות כלפיה. לגסה נמצא במעצר מאז ה-24.1. כתב האישום מוגש עשר שנים אחרי הניסיון לאונס.  המשטרה איתרה את הנאשם בזכות התאמת DNA של אחיו, שנעצר בחשד לעבירת אלימות.

באחרונה כאמור עצרו שוטרי תחנת ראש העין תושב העיר בגין מעורבות באירוע אלימות. לאחר דגימת DNA ממנו בתיק החדש, נמצאה התאמה משפחתית לממצאים הפורנזיים של תיק ניסיון האונס. פעולות חקירה מהירות שביצעו חוקרי היחידה בשילוב אמצעים טכנולוגיים הביאו לזיהוי החשוד בתיק ניסיון האונס, אחיו של החשוד באירוע האלימות.

מכתב האישום שהגיש עו"ד נתנאל בוג'ו, עולה כי האירוע אירע ב-29.1.12, בסביבות השעה 5:30 בבוקר. צעירה ילידת 1980, הלכה לבד ברחובות ראש העין כשחזרה מבילוי. לגסה, שהיה בקרבת מקום, התקרב ל-א.א, נגע בישבנה מעל בגדיה, לשם גירוי וסיפוק מיני, אבל מיד לאחר המעשה התנצל, והיא המשיכה בדרכה. בהמשך, עברה הצעירה דרך גן בעיר, אז התנפל עליה לגסה מאחור, אחז בצווארה וחנק אותה תוך שהוא אומר לה: "אני חם מאוד ורוצה לאנוס אותך".

הצעירה נאבקה בלגסה והחלה לצעוק, אך הוא לא הפסיק והמשיך לחנוק אותה ונשך את לחיה תוך שהוא מאיים עליה כי אם תצעק הוא ירצח אותה. מיד בהמשך לכך, לגסה ניסה להשכיב את הצעירה בכוח על ספסל, בזמן שהוא אוחז בגרונה, הוריד את גרביוניה ואת תחתוניה, וכן הפשיל את מכנסיו וחשף את איבר מינו. בשלב זה, לגסה ניסה להחדיר את איבר מינו לאיבר מינה של המתלוננת, אבל לא הצליח, זאת בשל המאבק והתנגדותה של המתלוננת אשר הצמידה את רגליה זו לזו והמשיכה להיאבק בו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

הנאשם לא ויתר והמשיך בניסיונותיו להחדיר את איבר מינו לאיבר מינה של המתלוננת ושפשף את איבר מינו בסמוך לאיבר מינה של המתלוננת, עד שהגיע לפורקן מיני על גופה של המתלוננת. בשלב זה ברח הנאשם מהמקום והותיר את המתלוננת לבדה, כשהיא חבולה ונסערת. כתוצאה ממעשיו של לגסה נגרמו לצעירה חבלות שונות.

בבקשת המעצר עד לתום ההליכים ציין עו"ד בוג'ו: " … המשיב ניסה לאנוס את המתלוננת תוך שימוש בכוח ובאלימות. המשיב ביצע את זממו באישון לילה, כלפי מתלוננת שאינה מוכרת לו כלל …. המשיב לא חדל ממעשיו, חרף העובדה שהמתלוננת נאבקה בו לאורך כל האירוע….". עוד ציין: "… מדובר באירוע חריג בחומרתו המשלב עבירת מין ואלימות כלפי קורבן אקראי, שנעשה על רקע "בעיית" שתיית אלכוהול לדבריו של המשיב, תוך התנהגות המלמדת על העדר יכולת לווסת דחפים מיניים".
כתב האישום מייחס ללגסה ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר