מחאה בכביש 5 נגד תחנת הכוח, צילום דוברות עיריית ראש העין
מחאה בכביש 5 נגד תחנת הכוח, צילום דוברות עיריית ראש העין

מחאה נגד תחנת הכוח: תושבים חוסמים הבוקר את כביש 5 | צפו

ראשי עיריות ראש העין וכפר קאסם יחד עם תושבים רבים מהסביבה, מוחים הבוקר נגד תחנת הכוח המתוכננת בצומת קסם: "תחנת הכוח הזו מהווה סכנת חיים עבורנו"

פורסם בתאריך: 17.5.23 08:04

תושבי ראש העין והסביבה חוסמים הבוקר את כביש 5 במחאה נגד הקמת תחנת הכוח בצומת קסם. ראשי עיריות ראש העין וכפר קאסם יחד עם תושבי ראש העין, כפר קאסם והסביבה, מפגינים כעת  וחוסמים את כביש 5 בצומת קסם במחאה נגד התכנית הממשלתית להקמת תחנת הכוח בצומת קסם.

שלום בן משה, ראש עיריית ראש העין: "אנחנו מנהלים מלחמה על החיים של תושבי ראש העין שתחנת הכוח הזו מהווה סכנת חיים עבורנו. ההפגנה הבוקר היא אזהרה ראשונה למקבלי ההחלטות. בשלב הבא נסגור את כל המדינה. אנחנו דורשים מהממשלה להסיר את התכנית ההרסנית הזו מסדר היום אחת ולתמיד".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


בעירייה הסבירו כי תחנת הכוח המסוכנת בעוצמה של 780 מגהוואט, שזה כפול מתחנת רידינג, מתוכננת לקום 150 מטר משכונות המגורים של ראש העין וכפר קאסם, בשטח הגובל עם אזור מסחר, תעשייה ומגורים. שריפת הגז לייצור חשמל מייצרת גזים רעילים ומסרטנים, פולטת חלקיקים נשימים, גורמת לתחלואה ועלייה במקרי סרטן, מחלות דרכי נשימה וקיצור תוחלת החיים. התחנה תאחסן מצבור סולר עצום ותשתמש בחומרים רעילים ומסוכנים אשר יזהמו את מי התהום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר