פתיחת מטה הבחירות של עומר רצון, צילום אילן חתוכה
פתיחת מטה הבחירות של עומר רצון, צילום אילן חתוכה

נחנך מטה הבחירות של עומר רצון, המתמודד לראשות עיריית ראש העין

ברצון תומכים בין היתר השר מיקי זוהר מהליכוד, ח"כ אפרת רייטן מהעבודה, ח"כ לשעבר איתן כבל, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ועוד

פורסם בתאריך: 24.8.23 09:15

עומר רצון, המועמד לראשות עיריית ראש העין, השיק השבוע את מטה הבחירות שלו ברחוב הרב שלום שבזי, בהשתתפותם של רבים מתושבי העיר ובתמיכתם של תושבי העיר השר לשעבר איתן כבל וד"ר יונה ברק שהגיעו לטקס הפתיחה ואף נשאו דברים במהלך הטקס. רצון נהנה מתמיכה של נציגים מכל קצוות הקשת הפוליטית וביניהם השר מיקי זוהר מהליכוד, ח"כ אפרת רייטן מהעבודה, ח"כ לשעבר איתן כבל, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ועוד שורה של אישי ציבור וראשי המשק.

עומר רצון, צילום ראובן קפוצינסקי

עומר רצון, צילום ראובן קפוצינסקי

באירוע הפתיחה ניתן היה לראות תושבים מכל שכונות העיר. במהלך האירוע נשא דברים השר לשעבר איתן כבל, תושב העיר שהגיע לתמוך במועמדותו של רצון. כבל ציין את היכרותו רבת השנים עם עומר רצון ואת דאגתו האמיתית לתושבי ראש העין ולשגשוגה בעתיד. גם ד"ר יונה ברק, מדענית ומומחית לפריון, הגיעה לאירוע ואף נשאה דברי ברכה במהלכם קראה לתושבי ראש העין להתגייס להצלחת רצון בבחירות.

גם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הצטרף לנבחרת אישי הציבור שהביעה את תמיכתה ברצון. בדברי התמיכה ציין בר דוד: "אני מכיר את עומר רצון שנים רבות. לעומר קבלות מרשימות על עשיה והצלחה למען הציבור, הצבת מטרות ועמידה ביעדים לצד רגישות חברתית. אני קורא לכם – הצביעו לעומר רצון".

גם חברת הכנסת אפרת רייטן ממפלגת העבודה והשר מיקי וזהר מהליכוד התגייסו כדי לתמוך במועמדותו של עומר רצון ואף שיגרו סרטוני ברכה מיוחדים הקוראים לתושבי ראש העין לסייע לבחירתו של רצון. ממטה הבחירות של עומר רצון נמסר כי בשבועות האחרונים, מאז הכריז על התמודדותו, נרשמה התגייסות רבה בכל שכונות העיר, הן בשכונות הוותיקות והן בשכונות החדשות. "עומר הוא אדם של חיבורים והוא זוכה לתמיכה חוצת מחנות כי כולם מאמינים במנהיגות שלו, בעשייה שלו וביושרה שהוא מביא איתו לתפקיד", אומרים במטה הבחירות. "עומר מגיע עם תפיסה חדשה ומחבר בין הישן לחדש ויוצר מוסכמות רחבות בין כלל תושבי העיר".

במקביל, בימים האחרונים השיק עומר רצון את תכנית העבודה שלו לקדנציה הקרובה. במטה ציינו כי 'תכנית רצון' היא תולדה של שנים בעשייה הציבורית בתחום החינוך, התרבות, הספורט, איכות הסביבה, התחבורה, שיפור פני העיר ובתחומים נוספים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר