רב"ט קמאיי אחיאל ז"ל
רב"ט קמאיי אחיאל ז"ל

"הלוחמת מלאת שמחת החיים": רב"ט קמאיי אחיאל, לוחמת חיל הים, נהרגה בצפון

רב"ט אחיאל בת ה-18 נהרגה במהלך פעילות מבצעית. אחת מחברותיה כתבה: "לא מאמינה שמפרסמים את השם שלך, הלב צועק, יהי זכרך ברוך נסיכה שלנו"

פורסם בתאריך: 15.10.23 10:26

טרגדיה גדולה: רב"ט קאמיי אחיאל ז"ל מראש העין, לוחמת סנפיר בחיל הים, נהרגה, על פי פרסומים כתוצאה מתקלה באמצעי לחימה. מדובר צה"ל נמסר: "רב"ט קמאיי אחיאל ז"ל, נפלה ביום כ"ט בתשרי תשפ"ד (14.10.2023), היא הייתה לוחמת סנפיר בפלגה 914, בת 18 בנופלה. הודעה נמסרה למשפחתה. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

באירוע הקשה בו נהרגה קמאיי ז"ל נפצע לוחם נוסף נפצע באורח אנוש. האירוע היה אתמול (שבת) במהלך פעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון. כתוצאה מתקלה טכנית באמצעי לחימה של צה"ל

קמאיי והלוחם שנפצע קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום ופונו לבית החולים בנהריה, שם למרבה הצער נקבע מותה של קמאיי ז"ל. מהמרכז הרפואי גליל בנהריה נמסר: "אחד הפצועים בן 26 שהובאו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, הסובל מפגיעה רב-מערכתית, הוכנס לניתוח מציל חיים, שבסיומו הועבר לאישפוז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. מצבו מוגדר קשה מאוד והוא מורדם ומונשם. במחלקה כירורגית מאושפזים שישה פצועים במצב קל מאותו אירוע". בצהל מסרו ש"האירוע יתוחקר".

אביה של קמאיי ז"ל, ניר, כתב הבוקר: "אני לא יודע מאיפה להתחיל נגמרו לי הדמעות והמילים, המלאך שלי קאמיי נהרגה בעת פעילות מבצעית על הגנת המולדת בגבול לבנון. היא הייתה לוחמת סיירת סנפיר. גיבורה, אמיצה ולא ויתרה להגיע ליחידה המובחרת. לא מאמין שזה קרה לנו, אמא ואבא קוברים את הבת הבכורה שלהם והיא רק בת 18. עוד שבוע יש לה יום הולדת 19 ב23.10. יהי זכרך ברוך, תשמרי עלינו מלמעלה נשמה יפה שלי, עוד ידברו עליך רבות !!!!".

קמאיי ז"ל ומשפחתה התגוררו במשך שנים בפתח תקוה ובהמשך עברו לראש העין. היא למדה בין היתר בחטיבת רשיש. ההודעה על מותה הכתה רבים בתדהמה. אחת מחברותיה כתבה: "לא מאמינה שמפרסמים את השם שלך, הלב צועק, יהי זכרך ברוך נסיכה שלנו". חברה נוספת כתבה: "לא נתפס מציאות רעה הלב והראש מסרבים להאמין. אהובה שלנו הלוחמת מלאת שמחת החיים, נוחי על משכבך בשלום. לא מאמינה שאני כותבת את זה עליך. ברוך דיין האמת".

תושבת העיר כתבה: "הלב מדמם, הלב מסרב להאמין!!! הייתה ילדה מהממת, יהי זכרה ברוך!!! משתתפת בצער משפחת אחיאל, שלעולם אבל לעולם לא תדעו עוד צער".

עיריית ראש העין פרסמה את ההודעה הבאה: "ראש העין כואבת ואבלה עם כל עם ישראל, את נפילתה של רב״ט קאמיי אחיאל ז"ל. בת 18, מראש העין, לוחמת סנפיר בפלגה 914, שנהרגה בפעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון ומשתתפת בצערה הכבד של המשפחה. פרטים על מועד ההלוויה נמסור בהמשך. יהי זכרה ברוך!".

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר