סרן י' מראש העין, מסיימת קורס טיס, נווטת קרב
סרן י' מראש העין, מסיימת קורס טיס, נווטת קרב

סרן י' שמסיימת היום קורס טיס: "מהקרקע ראיתי את העבודה המטורפת של חיל האוויר"

י' בת ה-23 התחילה את שירותה הצבאי כפראמדיקית וכשהגיעה ההזדמנות לצאת לקורס טיס היא לא ויתרה. במלחמה היא חזרה אל המקצוע הצבאי הקודם והצטרפה אל פלוגת מילואים, היום היא תעמוד על מגרש המסדרים

פורסם בתאריך: 28.12.23 08:01

היום, חמישי ה-28.12.23, מתקיים בעיצומה של המלחמה טקס סיום קורס טיס מחזור 187, במסגרתן יוענקו דרגות הקצונה וכנפי טיסה לבוגרי ובוגרות הקורס. את קורס הטיס יסיימו השנה 36 צוערים וצוערות, אשר יעמדו על רחבת המסדרים. בין המסיימים סרן י', בת 23 מראש העין, אשר מסיימת את קורס טיס 187 כנווטת קרב.
ל-י' שני אחים. אמה בפנסיה, ואביה מהנדס חשמל. בתיכון הרחיבה י' פיזיקה ורפואה, בילתה הרבה מזמנה אחר הצהריים בתנועת הצופים ובשאר הזמן הפנוי אהבה לעסוק בספורט.

סרן י' התחילה את שירותה כפראמדיקית בגדוד הנדסה. היא מספרת כמה אהבה את המקצוע, את עולם הרפואה ואת האדרנלין והסיפוק שברפואה הדחופה בפרט, ועל ההרגשה הכל-כך ייחודית בלהגיע לאנשים ברגעים הקשים, להיות שם ולעזור. עוד מספרת על האנשים בגדוד, כמה אהבה את התאגד שלה ולמדה המון מהחובשים שלה ומהצוות. על ההחלטה לצאת לקורס טיס היא מספרת: "לא רציתי לפספס את ההזדמנות. אחרי שנתיים וחודשיים בשירות, רציתי לנסות יותר, לאתגר את עצמי יותר. רציתי להגיע למקום הכי גבוה שאפשר. כשהתחלתי את הקורס הבנתי כמה אני נהנית מהמקצוע".

 

במהלך המלחמה י' וחבריה לקורס עם תפקיד קודם בצבא ביקשו לצאת ולעזור במקומות השונים בצבא. "הצטרפתי כפרמדיקית לפלוגת מילואים", היא מספרת, "מצד אחד נזכרתי באהבה שלי לרפואה, מצד שני הבנתי וראיתי את העבודה המטורפת של חיל האוויר, וראיתי שתמיד יהיה לי איך לתרום".
את הקורס שארך שלוש שנים היא מסכמת במשפט קצר: "כל הזמן צוברים חוויות, כל שבוע שונה מקודמו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר