סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

סא"ל רועי ז"ל לא היה אמור להילחם בעזה אך הצטרף מרצונו לכוחות הנח"ל. בשבת הוא נהרג בקרב

אבל כבד: דובר צה"ל הודיע היום כי סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל נהרג אתמול בקרבות ברצועת עזה: "אדם ומפקד מדהים ומיוחד במינו"

פורסם בתאריך: 7.1.24 13:57

אבל כבד: דובר צה"ל הודיע הבוקר כי סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל, מפקד מגמה בבא"ח נח"ל, נפל אתמול (שבת) בקרב בצפון רצועת עזה. הוא יובא למנוחות היום (ראשון) בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול. המשפחה תשב שבעה ברחוב חיים ויצמן 13 בראש העין, בבית הוריו, עד ליום שישי ה-12.1.

סא"ל רועי ז"ל, גיבור ישראל, שהותיר אחריו אישה ובת צעירה שנולדה לפני מספר חודשים בלבד, פיקד כאמור על מגמת ההכשרות בבסיס הנח"ל, ולא היה אמור להילחם בעזה, אך העדיף להילחם בחזית ככל שיכל, גם במקום לצאת לחופשות, וחבר בסופי שבוע לכוחות נח"ל שנלחמו ברצועת עזה. רבים ספדו לו ברשת. אחד הגולשים שהכירו היטב כתב את הדברים המצמררים הבאים: "כואב הלב … עם ישראל איבד היום את אחד מגדולי מפקדיו, רועי יוסף הי"ד היה מפקד מגמה בבא"ח נחל, והוא הבין שכמפקד אין מצב שמתנהלת עכשיו מלחמה והוא לא יהיה חלק ממנה. אז הוא היה נכנס בסופי שבוע וחובר אלינו לחפק מגד 932, למרות שהוא לא היה חייב בכלל ואף אחד לא פקד עליו להכנס, איך שהוא הגיע אלינו הנוכחות שלו תפסה לי את העין ואת הלב, התחברנו מיידית ונכנסנו לשיחות עומק על החיים, גיליתי אדם ומפקד מדהים ומיוחד במינו, טיפוס כזה של מנהיג, עמוק וחכם, צנוע ועדין, עם גוף ענק כדי להכיל את הלב הענק שלו, במוצאי שבת האחרון כשחזר חזרה לבא"ח הוא נפרד בחיבוק ואמר "להתראות אחי, ניפגש בסוף שבוע הבא…" הסופ"ש לא היינו בפנים אז הוא חבר לגדוד אחר של הנחל ושם מצא את מותו. יהי זכרו ברוך. אשרי העם שאלו מפקדיו".

מדובר צה"ל נמסר: סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי, מתל אביב, מפקד מגמה בבא"ח נח״ל, חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 31 בנופלו. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה. הלוויתו תיערך ביום א', כ"ו בטבת התשפ"ד, 7 בינואר 2024, בשעה 15:00, בבית העלמין הצבאי קריית שאול. השבעה תתקיים ברחוב חיים ויצמן 13 בראש העין עד ליום שישי ה-12.1.

מעיריית ראש העין נמסר: "ראש העין אבלה על נפילתו של סגן אלוף רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל, מפקד מגמה בבא"ח נח"ל בחטיבת הנח"ל, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה ומשתתפת בצער המשפחה, תושבי העיר. הלווייתו תתקיים היום, יום א' 7 בינואר בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי קריית שאול. יושבים שבעה בבית המשפחה רחוב חיים וייצמן 13. יהי זכרו ברוך.

הודעה מיוחדת פורסמה על ידי אולפנת הדר גנים, שם אחותו של סא"ל רועי ז"ל, דבירה אמור, היא רכזת פדגוגית ומחנכת. בהודעה נכתב: "אולפנת בני עקיבא הדר גנים משתתפת באבלה הכבד של המחנכת והרכזת הפדגוגית דבירה אמור עם נפילת אחיה סא"ל רועי יוחאי יוסף  מרדכי הי"ד, מפקד בחטיבת הנח"ל שנפל בעזה בזמן שהגן על העם והארץ. המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

ממכללת תלפיות לחינוך נמסר: "מכללת תלפיות משתתפת באבלו הכבד של המרצה הרב ד"ר אלי יוסף ובני ביתו בנפול בנו, רועי יוחאי יוסף מרדכי. המקום ינחם אתכם"

בית החולים בילינסון פרסם את ההודעה הבאה: "משפחת בילינסון כואבת ומחבקת את הודיה יוסף, אחות במחלקת ניתוחי חזה ולב, באבלה הכבד על נפילתו של אחיה, סגן אלוף רועי יוחאי יוסף מרדכי, יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

בנוסף נמסר מדובר צה"ל כי בקרב בו נפל סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי ז"ל, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל. הפצוע פונה לבית החולים ומשפחתו עודכנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר