רז שגיא ואיתי ונה, צילומים מטה רז שגיא ומהפייסבוק
רז שגיא ואיתי ונה, צילומים מטה רז שגיא ומהפייסבוק

רז שגיא הוא ראש העירייה החדש של ראש העין, הישג עצום לאיתי ונה בבחירות למועצת העיר

שגיא, שבבחירות הקודמות הפסיד לשלום בן משה בפער מזערי, ניצח הפעם בפער גדול. במקום השני: ישי אדוארד. הישג עצום לפעיל החברתי איתי ונה בבחירות למועצה

פורסם בתאריך: 28.2.24 10:38

הישג גדול בבחירות לראש העירייה החדש של ראש העין: לאחר ספירת 100% מהקלפיות בראש העין, מי שנבחר להיות ראש העירייה החדש הוא רז שגיא, שבמשך שנים נאבק להיות ראש העירייה ובבחירות בשנת 2018 הפסיד בסיבוב השני לשלום בן משה, ראש העירייה היוצא שלא התמודד בבחירות האלו. לצד זאת זכה איתי ונה, פעיל חברתי בולט בעיר, להישג עצום בבחירות למועצת העיר.

שגיא אמר: רז שגיא: "לפני עשר שנים יצאנו למסע שכל תכליתו היא שיפור איכות החיים של כולנו. הדרך היתה מרתקת, מלאה מהמורות ומכשולים, לצד אלפי ידיים מחבקות. המסע הזה הסתיים לפני כמה שעות כשתושבי העיר החליטו לתמוך בשינוי ובמהפך המיוחל. הוכיחו שהם משוועים לפוליטיקה אחרת. אני יוצא מחוזק ומלא הערכה לכל האנשים שליוו אותי במסע הזה. תודה על האהבה, על התמיכה, על העידוד. תודה לכל מי שהצביע, לפעילים, המתנדבים, לכל מי שעתיד ראש העין חשוב לו ולה. תודה לשותפיי לסיעת התחדשות וברכות לחברי המועצה החדשים שנבחרו. החל מהבוקר אני מתחיל את המסע האמיתי לשיפור וקידום איכות החיים של כולנו".

אחוז ההצבעה בראש העין עמד על 57.7% מתוך 51,346 בעלי זכות. שגיא כאמור, ניצח בסיבוב הראשון עם 45% אחוז מקולות הבוחרים. אחריו ברשימה ישי אדוארד עם 15.3%, סיגל שיינמן עם 12.7%, חנוך עוז עם 14%, עומר רצון עם 7.8%, נתנאל אחרק עם 4.2% וגבריאל רן עם 1% בלבד.

במועצת העיר בראש העין יש 19 חברי מועצה, והתמודדו 15 רשימות. ההפתעה במועצה היא סיעתו של איתי ונה 'עשיה מנצחת', שהשיגה 35.8% מהקולות. אחריה 'התחדשות בראשות' רז שגיא עם 16.6 אחוז. רשימתה של סיגל שיינמן 'ראש העין מתקדמת- יש עתיד', עומדת על 10% מהקולות וש"ס והציונות הדתית בראשות יעקב אדמוני קיבלו 10.7%. נכון להבוקר גם סיעת 'הבית שלנו בראשות עדי אביני נכנסה למועצה עם 4.5% מהקולות.

ייתכן שינויים במספר הקולות והמנדטים, לאחר ספירת המעטפות הכפולות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר