דוד רוזנקנופ

"בונה לכל לקוח את מה שהכי נכון לו"

29 שנים בבנק. הכיר את אשתו בריקודי עם, ולאחרונה חגגו 30 שנות נישואים. הכירו את דוד רוזנקנופ, יועץ השקעות בכיר במרכז INVEST, פתח תקווה, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:19

שם: דוד רוזנקנופ.

מגורים: פתח תקווה.

מצב משפחתי: בן 58, נשוי ואב לארבעה ילדים.

כמה זמן בבנק: 29 שנה.

תפקיד: יועץ השקעות בכיר במרכזINVEST , פתח תקווה. "המרכז בפתח תקווה נפתח באוגוסט האחרון במסגרת החלטה של בנק הפועלים לרכז את היועצים במרכזים אזוריים. לפני כן הייתי יועץ השקעות בסניף חיים עוזר, ובחצי השנה האחרונה כל היועצים מרוכזים במקום אחד, וזו אחת ההחלטות הטובות שהבנק עשה, גם ללקוחות וגם ליועצים. הישיבה ביחד מעצימה את האווירה, אתה מתמקד רק בייעוץ, נהנה מהדרכות בתחום ההון, וכל הזמן מעשירים אותנו. את הידע הרב שאנחנו צוברים אנחנו מעבירים ללקוחות שלנו".
למה דווקא יועץ השקעות: "אני יועץ השקעות משנת 2007. התחלתי בתור 'בנכל' בסניף, ובהדרגה עליתי בסולם התפקידים. אני מגיע מרקע של ניהול וכלכלה, ובשלב כלשהו שאלתי את עצמי איפה אני יכול להתקדם ולהעשיר את עצמי, וגילתי שייעוץ השקעות זה עולם ומלואו, זה משהו אחר לחלוטין. זה תחום שיש בו מגוון ועניין, אתה צריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק. כל יום הוא יום חדש ואחר".

מה החזון שלך: "יחס אישי ומקצועי ללקוחות. אני מכיר את הלקוחות היטב, מקיים איתם פגישות בצורה מסודרת ובונה לכל אחד את התמהיל שהכי נכון לו".

מוטו בעבודה: "לתת ללקוח תמיד את הערך המוסף".

סיפור בלתי נשכח: "יש לי לקוח שבעבר היה לקוח של בנק הפועלים. לפני כשנתיים, במקום העבודה שלו, עברו לעבוד עם יועץ חוץ בנקאי. אחרי כשנתיים, הוא יצר איתי קשר והודיע לי שהוא מחזיר את התיק שלו אליי, לבנק הפועלים, כי הוא זכר לטובה את השירות שהוא קיבל מאיתנו".

הלקוח המקומי: "יש לנו מגוון של לקוחות. מצד אחד, יש לנו לקוחות צעירים שמגיעים מהשכונות החדשות והם מאוד דיגיטליים, ומצד שני, יש לנו לקוחות ותיקים, שזקוקים ללמידה והכוונה, ואנחנו מתאימים לכל אחד את מה שנכון לו".

מתחרים: "מה שמבדיל אותנו מהמתחרים זה השירות שאנחנו נותנים והמקצועיות. כי גם אם ניתן ללקוח את העמלה הכי נמוכה, אבל השירות לא יהיה טוב ומקצועי, הוא לא יישאר איתנו. מנגד, ברגע שהשירות טוב, אז בשביל כמה שקלים, הלקוח לא יעזוב. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו מענה כולל, ואם היועץ האישי שלהם לא נמצא, אנחנו תמיד זמינים עבורו".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "הכרתי את אשתי בריקודי עם באוניברסיטת בר אילן, ולאחרונה חגגנו 30 שנות נישואים".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "ממשיך באותו תפקיד ונהנה ממה שאני עושה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר