"הלקוחות יודעים שאם הם צריכים אותי, גם מחוץ לשעות העבודה, אני שם עבורם"

17 שנים בבנק. יוצרת תמונות פסיפס בשעות הפנאי. הכירו את ליודמילה קול, יועצת השקעות בכירה במרכז INVEST, פתח תקווה, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:23

שם: ליודמילה קול.

מגורים: פתח תקווה.

מצב משפחתי: בת 44, נשואה ואימא לשתי בנות.

כמה זמן בבנק: 17 שנה.

תפקיד: יועצת השקעות בכירה במרכז INVEST, פתח תקווה. "בנק הפועלים הקים מרכזי ייעוץ, בהם מרוכזים כל יועצי ההשקעות תחת קורת אחת. היתרון הגדול במהלך הזה הוא שכך יש לנו יותר זמן לכל לקוח, בנוסף לאפשרות להתמקצע. יש לנו אפשרות לקיים פגישות מסודרות עם הלקוח פנים אל פנים או טלפונית, יש לנו הדרכות ודיוני שוק, מה נכון לעשות, לאיזה כיוון ללכת ואיך לבנות אסטרטגיית השקעה מול הלקוח בהתאם לשוק. העבודה מאוד מאתגרת, מעניינת וכל הזמן משתנה".

למה דווקא יועצת השקעות: "תחום ההשקעות הוא תחום מאוד דינמי, שכל הזמן משתנה בהתאם לשוק. את הולכת לישון בלילה, קמה בבוקר ולא יודעת מה יילד יום. זה תחום שכל הזמן לומדים בו. אני קוראת ומתעדכנת כל הזמן, כי כל הזמן יש דברים חדשים. התחלתי בתור בנקאית, יצאתי להכשרה, ומאז אני בתחום".

מה החזון שלך: "שהלקוחות יהיו מרוצים. אני מלווה את הלקוחות שלי תקופה ארוכה, ומעבר לייעוץ, מעניקה להם את כל השירות. אני מפנה אותם למי שצריך, אם זה יועץ אשראי, משכנתא לילד, ייעוץ פיננסי וכד'. הלקוח יודע שיש לו בית חם, שאליו הוא יכול לפנות, הוא יודע שאני זמינה לו, ושבשיחת טלפון אחת אני מפנה אותו לגורם המתאים".

מוטו בעבודה: "לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. הלקוחות יודעים שאם הם צריכים אותי, גם מחוץ לשעות העבודה, אני שם עבורם".

סיפור בלתי נשכח: "יש לי לקוחה שקיבלה ירושה ורצתה להשקיע את כל הכסף בבת אחת. לאחר שיחה החלטנו שיותר נכון לה להשקיע בצורה מדורגת. מקרה נוסף: הייתה לי לקוחה שהיה לה כסף מושקע, ובזמן הקורונה, כשהיינו פחות זמינים, היא החליטה למשוך את הכסף ולממש אותו באופן עצמאי, למרות הירידות שהיו. אחרי כמה זמן, היא יצרה איתי קשר, ומתוך מיליון השקלים שהיו לה בחשבון, השקענו כ-250 אלף שקלים ב-100 אחוז סיכון, ושאר הכסף נשאר זמין בחשבון. אחרי תקופה, היא השלימה לסכום שהיה לפני הירידות".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו מאוד שונים האחד מהשני. יש לנו לקוחות מכל שכבות הגיל ובסטטוסים שונים. יש לנו לקוחות צעירים בתחילת דרכם ויש לנו לקוחות בפנסיה. אנחנו מתאימים לכל לקוח את התיק שנכון לו".

מתחרים: "יש לנו מתחרים, אבל אנחנו נותנים ללקוחות שלנו יחס אישי ומקצועי, ולכן הם מחליטים להישאר איתנו. האווירה אצלנו במרכז היא מאוד טובה ונעימה, וכשאתה מגיע לעבודה וכיף לך, אתה גם מעביר את זה הלאה ללקוחות, וכולם יוצאים נשכרים מזה".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני יוצרת תמונות פסיפס. זה מאוד מרגיע אותי".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אני מקווה לנהל מרכז INVEST, כשמודל ההשראה שלי הוא המנהל שלי כיום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר