איתי טרבלסי

 "מצוינות, מקצועיות ושירות"

 12 שנים בבנק. מנגן בגיטרה, רוכב על אופניים ואוהב לטייל בארץ. הכירו את איתי טרבלסי, מנהל מרכז ייעוץ INVEST, פתח תקווה, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:26

שם: איתי טרבלסי.

מגורים: פתח תקווה.

מצב משפחתי: בן 38, נשוי ואב לארבעה ילדים.

כמה זמן בבנק: 12 שנה.

תפקיד: מנהל מרכז ייעוץ INVEST, פתח תקווה. "בשנה האחרונה בנק הפועלים פתח 15 מרכזי ייעוץ בכל רחבי הארץ, שמרכזים את כל הפעילות של יועצי ההשקעות, שלפני כן היו פזורים בסניפים. במחלקה שלנו יש 20 יועצים, ואנחנו נותנים שירות ללקוחות מפתח תקווה והסביבה. לפעילות היועצים, תחת קורת גג אחת, יש יתרונות רבים: הם מפרים האחד את השני ועוברים ביחד הכשרות ויש דעות מגוונות. היתרון הנוסף הוא הזמינות. לכל לקוח יש יועץ אישי שמכיר אותו היטב, ואם היועץ האישי לא נמצא, הוא יכול לקבל ייעוץ מכל יועץ אחר".

למה דווקא מרכז ייעוץ: "מאז שהייתי נער, תחום ההשקעות מאוד עניין אותי. לבנק הגעתי במסגרת מסלול הכשרה לייעוץ, כשהמטרה הייתה להיות יועץ השקעות, ואכן התחלתי כיועץ במספר סניפים, ובהדרגה התקדמתי. זה תחום שאני מאוד אוהב ומחובר אליו".

מה החזון שלך: "כשהמרכז נפתח חרטנו על דגלנו שלושה ערכים: מצוינות, מקצועיות ושירות. במישור המקצועי – חשוב לנו שהיועצים יהיו עם ידע מקסימלי. השירות הוא אבן יסוד של הבנק, ואני חייב לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר, כך שהם ירגישו שאני דואג לאינטרס שלהם. המצוינות כוללת בתוכה את כל מה שאנחנו נוגעים בו. אני שואף שהכל יהיה מצוין כל הזמן, שהמרכז שלנו יהיה מצטיין ושייתן שירות מקצועי לכל סוגי הלקוחות".

מוטו בעבודה: "מצוינות, מקצועיות, שירות איכותי".

סיפור בלתי נשכח: "היה לי לקוח במרכז הייעוץ, שהתחיל בבנק הפועלים תהליך של קבלת משכנתא. הוא קיבל הצעה מבנק אחר שהייתה יותר זולה, אבל לבסוף הוא לקח את המשכנתא אצלנו, בבנק הפועלים. הוא התקשר להגיד לי, שאמנם הוא בבנק אחר הוא קיבל הצעה זולה יותר, אבל החליט לקחת אצלנו, כי הוא מעריך את השירות שלנו".
הלקוח המקומי: "האוכלוסייה בפתח תקווה היא מאוד מגוונת, והעיר מאוד התפתחה בשנים האחרונות, יש בה שכונות שונות עם מאפיינים שונים. ניתן לראות שהלקוחות בעיר כל הזמן מתפתחים, לומדים דברים חדשים, הקריירה שלהם פורחת, ואנחנו הפתרון שלהם בכל מה שקשור לניהול הפיננסי".

מתחרים: "יש לנו לקוחות שמחזיקים חשבונות בכמה בנקים, ויש תחרות, והתחרות היא לא פשוטה, אבל היא בריאה. ברגע שאני יודע שיש תחרות, חובה עליי להוכיח ללקוח שהבחירה שלו בנו היא הטובה ביותר עבורו".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מנגן בגיטרה, רוכב על אופניים בשעות הפנאי ואוהב לטייל בארץ ולעשות קמפינג".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "בתפקיד בכיר בבנק, סביר להניח בעולם ההשקעות והייעוץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר