ג'נא-ראבי

"להבין את הבנאדם שיושב מולך וללוות אותו בתהליך"

12 שנים בבנק. אוהבת לבשל ולאפות דברים מושקעים מהמטבח הערבי. הכירו את ג'נא ראבי, מנהלת המחלקה הפרטית בסניף הדר טל בכפר סבא, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:28

שם: ג'נא ראבי.

מגורים: ג'לג'וליה.

מצב משפחתי: בת 35, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 12 שנה.

תפקיד: מנהלת המחלקה הפרטית בסניף הדר טל בכפר סבא. בעלת תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים. "המחלקה הפרטית היא המחלקה הגדולה בסניף, והלקוחות שלנו הם בעלי הכנסה גבוהה, שדורשים יותר תשומת לב ויחס אישי. אנחנו מקבלים קהל ומקיימים פגישות. עיקר העבודה הוא מתן אשראי, גיוס לקוחות והענקת מלוא השירות".
למה דווקא המחלקה הפרטית: "עד לפני ארבעה חודשים הייתי מנהלת במחלקה האישית. כשמנהלת המחלקה הפרטית עברה למרכז ייעוץ, פנו אליי שאנהל. אני מאוד אוהבת את העבודה במחלקה הפרטית. היחס הוא יותר אישי, אני מכירה את הלקוחות, ויש איתם קשר בשוטף. יש להם את הטלפון האישי שלי. זה שירות VIP".

מה החזון שלך: "לתת ללקוחות את מלוא תשומת הלב והשירות, כי הלקוחות הם תמיד במרכז. בנוסף, לעמוד ביעדי הבנק בכל מה שקשור לאשראי וגיוס לקוחות, ולהביא את המחלקה למקומות גבוהים".

מוטו בעבודה: "לבוא בכל יום עם חיוך לעבודה ולהיות חיובי. לתת שירות אנושי, להבין את האדם שיושב מולך וללוות אותו בתהליך".

סיפור בלתי נשכח: "במסגרת טיפול בדוחות בקרה של הסניף, איתרנו לקוח, שחשבונו זוכה בסכום כסף לא מבוטל מגוף פיננסי אחר. בדקנו את הנושא מול הלקוח, שאמר לנו שהוא נטל אשראי בסכום יוצא דופן מהמתחרים שלנו. כשביררנו איתו מדוע הוא לא לקח את האשראי אצלנו, הוא השיב, כי לא חשב שאנחנו יכולים לספק לו את השירות המבוקש. התשובה שלו הדהימה אותנו, וזימנו אותו לפגישה לליבון צרכים בסניף. לאחר מכן גייסנו את כל המקצוענים של הבנק והעמדנו ללקוח הלוואה בסך 2 מיליון שקלים, הלוואה שהלקוח בכלל לא חשב שיוכל לקבל במסגרת הבנקאית".

הלקוח המקומי: "יש לנו בבנק מגוון של לקוחות, רובם מהאזור. מצד אחד, יש לנו לקוחות מבוגרים, ומצד שני משפחות וזוגות צעירים, ואנחנו מתאימים את השירות לצרכים של הלקוחות".

מתחרים: "עכשיו, כשיש את הניוד של הבנקים, אנחנו בולטים לטובה, וניתן לראות שהלקוחות מניידים אלינו. אנשים עוברים אלינו בזכות השירות והטכנולוגיה, אני לא מרגישה שיש תחרות עם בנקים אחרים".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לבשל ולאפות דברים מושקעים מהמטבח הערבי".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "בתפקיד ניהולי בהנהלה הראשית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר