דני גולן. צילום: זאב שטרן

גולן עשוי שלא לעמוד על הקווים הערב. גלנט: "רוצה שותפות עם הכחולה"

חוזהו של המאמן הקודם אורן קריספין לא מאפשר כרגע את רישומו של המאמן החדש. הבעלים התייחס למגעים עם עמותת האוהדים: "השותפות עם הכחולה היא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לי, לקבוצה ולעמותה"

פורסם בתאריך: 27.11.17 14:01

אחרי פגרה של למעלה משלושה שבועות, תחזור הפועל הערב (שני, 19:00, הרצליה) למשחקי הליגה הלאומית, כשתתארח אצל האחרונה בטבלה מכבי הרצליה. למרות שהמאמן דני גולן חתם בקבוצה כבר לפני כשבועיים, נכון למועד כתיבת שורות אלו חוזהו לא עבר בבקרה התקציבית והוא לא יוכל לעמוד הערב על הקווים. במועדון יעשו מאמצים בשעות הקרובות להעביר את חוזהו, כאשר במידה והדבר לא ייצא לפועל יעמוד על הקווים שוב מאמן השוערים רפי כהן.

"אני אהיה בבקרה מאוחר יותר ונראה מה קורה", עדכן הבעלים דורון גלנט. "אורן קריספין עדיין נמצא על התקציב שלנו וזאת בעיה. מה לעשות שדורון גלנט לבד נושא לבדו את כל העול הזה? מה לעשות שהקבוצה נמצאת במקום העשירי ולא במקום שהייתה צריכה להיות? בעקבות כך יש פחות כרטיסים, פחות ספונסרים ופחות מנויים. אני עובד קשה כדי להשיג את הכסף וזו גם הסיבה שאני מנהל את המשא ומתן עם הכחולה. קשה לי".

באשר למשא ומתן עם עמותת האוהדים עדכן הבעלים: "אני רוצה שותפים. אני חושב שהשותפות עם הכחולה היא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לי, לקבוצה ולכחולה. גם אני וגם הכחולה אשמים שלא יצא שום דבר עד עכשיו. כרגע אני עושה מאמץ כדי לקדם את זה, כדי שבאמת זה יקרה כמה שיותר מהר. אני מתנהל ביום-יומיים האחרונים באופן אינטנסיבי מול רואה החשבון של הקבוצה בנושא. יש לי כוונה מאוד ברורה שהם ייכנסו לעסק אבל דבר אחד צריך להיות ברור – כשאני נכנסתי להפועל אני קיבלתי מצג מסוים כמה אני צריך להשקיע, כדי להשאיר את הקבוצה חיה הייתי צריך להזרים פי וכמה וכמה".

גלנט הדגיש את חשיבות הכחולה בשותפות בהפועל: "יש לי את כל הרצון וכל המחויבות כדי שזה יקרה. אני גם חושב בעיני רוחי שזה באמת דבר מצוין. אני עכשיו לבד, ברגע שיהיו פה עוד מאה אנשים שעובדים אנחנו נוכל לעשות דברים גדולים ביחד. אני מקווה שבשבוע-שבועיים הקרובים אנחנו נגיע להסכמות כדי שהכחולה תכנס ונעבוד ביחד כדי לקדם פה את הדברים. אני חושב שבניגוד לכל מה שטוענים נעשו פה דברים מצוינים. הלכו מפה אנשים שעשו נזקים, היום יש אווירה טובה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר