מיכאילוביץ' וקואטה חוגגים

סוף סוף הוא הגיע: שלושער למיכאילוביץ', 1:3 להפועל על הרצליה

הסרבי התפוצץ עם שערי בכורה העונה ועזר להפועל לעלות למקום השמיני. רפי כהן עמד על הקווים לאחר שדני גולן לא עבר בבקרה

פורסם בתאריך: 27.11.17 21:41

11 מחזורים זה לקח, אבל הערב (שני) סוף סוף זה קרה. הרכש הנוצץ של הפועל בקיץ האחרון, ברנקו מיכאילוביץ', שהציג יכולת חלשה עד כה העונה, התפוצץ בגדול מול מכבי הרצליה, וסידר להפועל ניצחון 1:3, שקטע רצף של שישה משחקים רצופים ללא ניצחון. את המשחק העביר שוב מאמן השוערים רפי כהן, זאת למרות שהמאמן דני גולן חתם כבר לפני שבועיים, אך במועדון לא הצליחו להעבירו בבקרה.


מיכאילוביץ' עם הכדור בסיום המשחק

פרט לסרבי, הבולט בשורות הפועל היה וואטו קואטה, שחנך את התסרוקת החדשה והססגונית שלו, אך גם הציג את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע למועדון. הפועל פתחה לא רע את המשחק ובדקה ה-26 שלח שלומי חנוכה כדור נהדר לעברו של מיכאילוביץ', שכבש את שערו הראשון העונה. במקביל לשליטה של הפועל במחצית הראשונה, רוב ה-45 הדקות הראשונות התנהלו תחת גשם שוטף.

גל צרויה, שהושעה מהמועדון בשבוע שעבר אך פתח בהרכב, נפצע והוחלף במחצית על ידי אור ברוך, שהיה פעיל מאוד במחצית השניה. כהרגלה העונה, חזרה הפועל לאחור לאחר שכבשה את היתרון וזה עלה לה בשער של האקס יוסי שבחון בדקה ה-66 לאחר בישול של דני פרדה. דקה קודם לכן, כבש נס זמיר שער שנפסל בטענת נבדל.

אחרי דקות ארוכות של לחץ כחול, ברוך הוכשל ברחבה בדקה ה-82, ומיכאילוביץ' ניצל את זה בשביל להחזיר את היתרון להפועל. בדקה ה-89 מיכאילוביץ' סגר ערב מושלם, כשקיבל כדור נהדר מברוך וגילגל את השלישי לרשת. המגן השמאלי חיים איצרין חזר מפציעה של חודשיים וחצי ועלה כמחליף, כשתופקד דווקא כמגן ימני. בעקבות הניצחון עלתה הפועל למקום השמיני בטבלה עם 16 נקודות, מרחק 7 נקודות מהפועל תל אביב השנייה. ביום שישי תארח הפועל את הפועל עפולה, בתקווה שהמאמן החדש יוכל כבר לעמוד על הקווים.

רפי כהן על הקווים בהרצליה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר