גל חצור ודורון גלנט. צילומים זאב שטרן
גל חצור ודורון גלנט. צילומים זאב שטרן

אם גלנט לא יעביר את המסמכים לכחולה, חצור עשוי להפסיק את תמיכתו בהפועל

אפילו לספונסר הראשי נמאס מהסחבת במו"מ מול עמותת האוהדים: "להכניס את הכחולה זה מאסט. גלנט יודע בדיוק מה העמדה שלי". גלנט בתגובה: "מעריך שעד סוף השבוע יועברו המסמכים"

פורסם בתאריך: 4.12.17 10:45

באופן ששמור רק לאוהדים שרופים במיוחד, ולמרות שהמצב בטבלה מלמד כי העונה של הפועל עלולה להסתיים הרבה יותר מוקדם מהצפוי, מי שמקפיד לשמור על אופטימיות הוא הספונסר הראשי גל חצור. "נכון שכרגע זה לא נראה כך בטבלה, אבל אם נראה בינואר שאנחנו בפלייאוף העליון ובמצב לעלייה, הקבוצה תתחזק משמעותית כדי לעלות ליגה", הוא מבהיר. "מצד שני, אם לא נהיה במצב הזה ברור ששחקנים ישוחררו".

בראש ובראשונה, לחצור ברור מה הצעד הבא שצריך לעשות – הכנסת הכחולה להפועל. לאחר שבחודש האחרון היה מעורב הספונסר בשיחות ובפגישות בין ראשי הכחולה לבעלים דורון גלנט, גם הוא הבין שהגיעו מים עד נפש. כזכור, בפגישות האחרונות הבטיח גלנט (בדומה למספר רב של הבטחות בחודשים האחרונים) כי יעביר לכחולה את כל המסמכים המוכיחים את הסכומים אותם הוא טוען כי השקיע בהפועל.

"אין שום סיבה הגיונית לעיכוב הזה ואני מצפה שגלנט יעביר את המסמכים עד סוף השבוע", חרץ חצור. "במידה וזה לא יקרה, אני אחשוב מה לעשות ויש סיכוי שאפסיק את התמיכה הכלכלית בהפועל. גלנט יודע בדיוק מה העמדה שלי".

 

חצור, שתמך לא אחת בגלנט והוא אחד הגורמים העיקריים לכך שהקבוצה פתחה את העונה, מבהיר שייתכן ומדובר בנקודת אל חזור. "להכניס את הכחולה להפועל זה מאסט. מוכרחים להחזיר את האהבה, האנרגיות ואת הקהל למגרש", הוא אומר. "כדורגל משחקים בשביל האוהדים ולא ייתכן שיגיעו 200-300 איש למשחקי הבית. עם הכחולה יכולים להגיע 2,000-3,000 אוהדים לכל משחק, וזו כבר סיבה טובה להכניס אותם".

בשל הסחבת מצדו של גלנט, הגדיל חצור לעשות ופעל השבוע לקשר בין רואה החשבון של הפועל לזה של הכחולה על מנת שיגיעו להבנות. "הכחולה צריכה לקבל את כל המסמכים כדי שאנשיה יידעו בדיוק לאן הם נכנסים", הוא מסכם. "אין שום סיבה שזה ייקח יותר מכמה ימים והכל יהיה גלוי וברור".

תגובתו של של דורון גלנט: "ההחלטה שלי על השותפות עם הכחולה נעשתה מתוך הבנה כי זה יעשה רק טוב למועדון. אני מעריך שעד סוף השבוע יועברו המסמכים שביקשו. רואה החשבון של הקבוצה עובד על המאזן ואני מקווה שייחתם הסכם במהרה. למועדון יש המון אתגרים בזמן הקרוב ושותפות האוהדים הכרחית לצלוח את האתגרים הללו. לגבי גל חצור, הוא אדם פרטי שמונע מאהבת המועדון נטו, מתוקף היותו בעלי הקבוצה לשעבר ומתוך ידיעה מה עובר עלי ביום-יום הוא חושב שהשותפות הזו הכרחית. לא נאמר לי על ידו שיפסיק את העזרה למועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    כמוה שצפינו.העונה ניגמרה רק נישארו מאבקיי התחתית.יהיה נס אים נעבור אותם.ולא נרד ליגה.הכול היה שקוף מתחילת העונה.מאמן ילד בלי ניסיון.ושחקנים שיישתדלו להישאר בליגה.בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר