הפועל פתח תקוה מול אחי נצרת
הפועל פתח תקוה מול אחי נצרת

הפועל נגד הגולן: רק 1:1 מול אחי נצרת

הפועל הציגה יכולת משופרת ביחס לשבוע שעבר, אבל לא הייתה מרוכזת ליד השער ולא ניצלה חסרון מספרי של המארחת במחצית השנייה. בנו של דני גולן התעמת ביציע עם אוהדים שמחו נגד המאמן, אבא דני ביצע תנועת השתקה לקהל לאחר שריקת הסיום

פורסם בתאריך: 8.12.17 17:34

כמעט כרגיל, סדר היום של הפועל רחוק מלעסוק בכדורגל נטו. הדבר העיקרי שייזכר היום (שישי) מהתיקו 1:1 מול אחי נצרת, הוא העימות בין בנו של המאמן דני גולן ל-50 האוהדים הכחולים שעשו את הדרך צפונה. במהלך המשחק נקראו קריאות נגד המאמן, בין השאר בשל החלפתו של ברנקו מיכאילוביץ' המסוכן למרות העובדה שאחי נצרת שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-62 בשל הרחקתו של אחמד שעבאן.

בנו של גולן, שישב עם האוהדים ביציע, התעמת עמם ודרש כי יחדלו לקלל את אביו. הרוחות התלהטו ורק כניסתם ליציע של אנשי האבטחה מנעה עימות פיזי. עם זאת, לאחר שריקת הסיום נראה דני גולן כועס מאוד ואף סימן לאוהדי הפועל לשתוק.

ואחרי שסיפרנו לכם מה חשוב באמת במועדון שמשווע ליום אחד של שקט, היה גם משחק. כדור אדיר מהאוויר של אמג'ד סולימאן הוותיק לפינה של רובי לבקוביץ' העלה את אחי ליתרון כבר בדקה השישית. הפועל חזרה למשחק בדקה ה-22 לאחר הזדמנות משולשת. תחילה הרחיקה ההגנה המקומית מהקו כדור שבעט גל צרויה. איציק כהן נגח פעם נוספת לעמוד וירין חסן המשיך מקו השער לרשת הגבוהה, 1:1. עד הסיום הייתה הפועל טובה יותר וסיכנה את השער, אבל ללא תכלית והתוצאה המאכזבת מותירה את הקבוצה בחלק התחתון של הטבלה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך לשלוח 5-6 שחקנים הביתה כבר עכשיו ולא לחכות לינואר.העונה נגמרה .הבנתי שהשחקנים לא מקבלים כסף על נצחונות אלא משכורת כללית.אם זה נכון זו שערוריה
    לכן השחקנים מגלים חוסר אכפתיות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר