דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן
דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן

גלנט דורש הסכם סודיות נוסף, הכחולה מתכוונת לסרב

למרות שנראה כי סאגת העברת המסמכים קרובה לסיום, בעלי הפועל דורש שרואה החשבון של העמותה יתחייב לסודיות. גלנט: "אני האחרון שרוצה לתקוע את המו"מ". הכחולה: "לא ייתכן שגלנט יחזור בו"

פורסם בתאריך: 10.12.17 13:48

בעלי הפועל דורון גלנט נמצא בשלבי סיום של הכנת המסמכים עבור עמותת הכחולה המוכיחים את השקעותיו בקבוצה. רואה החשבון של גלנט עובד בימים אלה על מאזן נוסף ולהערכת הבעלים תוך יום-יומיים ניתן יהיה למסור את המסמכים לרואה החשבון של הכחולה – צעד משמעותי, על פניו, בדרך לשותפות בין הצדדים. אלא שלפני העברת המסמכים, העביר לאחרונה גלנט לראשי הכחולה הסכם סודיות, עליו הוא מבקש שיחתום רואה החשבון של העמותה.

"בעבר יצאו דברים מתוך המו"מ שאסור היה להוציא אותם", אומר גלנט. "צריכה להיות שקיפות, אבל יחד עם זאת יש דברים שלא צריכים להיות שקופים לכלל הציבור ולא כל דבר צריך לצאת. אין כאן שום בקשה חריגה. אני גם לא חושב שזה צריך להפריע לאף אחד ואין כאן משהו דרקוני שהמצאתי".

באשר לנושא השקיפות הוסיף גלנט: "אני מניח שגם בכחולה לא הכל שקוף לעיני הציבור. אני למשל מת לדעת מי הספונסרים שלהם אבל אני לא יודע כי אין שקיפות בעניין הזה. בסך הכל המטרה היא שגם רואה החשבון שלהם יחתום על הסכם סודיות ואני האחרון שרוצה לתקוע את המו"מ".

עם זאת, בוועד המנהל של הכחולה לא מתלהבים בלשון המעטה מבקשתו של גלנט ולא מתכוונים להיענות לה. עוד ביקשו להזכיר כי ראשי העמותה חתומים על הסכם סודיות כבר מחודש יוני, עם תחילת המו"מ בין הצדדים. "משא ומתן ביחס לתנאי כתב הסודיות כבר נערך בעבר ונחתם בחודש יוני וכבר היו חילופי טיוטות בעניין הזה", נמסר מהכחולה. "אין שום הצדקה להתחיל הכל מחדש ולא ייתכן שגלנט יחזור בו מתנאים שכבר הוסכמו".

"חברי הוועד אף הגדילו לעשות ונענו לדרישת גלנט, והגיעו בעצמם למשרדו של עו"ד שי אליאס כדי לחתום בפניו על כתב הסודיות. אנחנו מצפים לקבל את המסמכים והאסמכתאות אליהם התחייב ולקיים את הבטחותיו", סיכמו בעמותה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר