דני גולן. צילום: ניר קידר

בנו של גולן שהתעמת עם אוהדי הפועל הוא שחקן בוגרים בהפועל חיפה

בתיקו 1:1 של הפועל בשישי התנהל דין ודברים בין עידן גולן לבין מספר אוהדים, שהסתיים בהוצאתו של השחקן מהיציע על ידי מאבטחים. גלנט: "הוא בכלל לא היה צריך להיות שם. צריך לדעת למנוע חיכוכים עם אוהדים - בטח עם כאלה שהגיעו עד נצרת"

פורסם בתאריך: 12.12.17 15:44

אם לא די בכושר הרע שבו נמצאת הפועל בשבועות האחרונים, הרי שמסתבר שגם בגזרת המאמן אין שקט. ביום שישי, במהלך התיקו 1:1 בעילוט מול אחי נצרת, התעמת בנו של המאמן, עידן גולן, שחקן בקבוצת הבוגרים של הפועל חיפה, עם האוהדים, עד שבסופו של דבר הוצא מהיציע על ידי כוחות האבטחה. אביו דני סימן תנועת השתקה לעבר הקהל.

עידן גולן שיחק תחת אביו בעונה שעברה בהפועל חיפה, והעונה שיחק בשלושה משחקים בלבד במסגרת גביע הטוטו. מי שלא אהב לשמוע על התקרית הוא הבעלים דורון גלנט, שביקש לגבות את יושבי היציע: "קודם כל הבן של דני בכלל לא היה צריך לשבת שם ולהתעמת עם הקהל", אמר גלנט.

"גם אם היו קריאות ואפילו קללות, במשחק עצמו יש אמוציות וצריך לדעת להתעלם", הוסיף הבעלים. "גם אני מודע לכך שבמשחק אני יכול לקבל קללות מהחברים הכי טובים שלי ולמחרת הם יגידו לי שלום כאילו כלום לא קרה. בסופו של דבר זה לא היה צריך לקרות וצריך לדעת למנוע חיכוכים עם אוהדים – בטח כאלה שהגיעו עד נצרת. אבהיר זאת היטב למי שצריך".

דני גולן, עידן גולן ומועדון הפועל חיפה סרבו להגיב לפניית "ספורט מלאבס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    אני חושב שבלנט מצטער מאוד על ההחתמה של דני גולן
    והיה מאוד שמח אם גולן היה מתפטר מהקבוצה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר