שחקני הפועל חוגגים את השער של עמירן שקלים
שחקני הפועל חוגגים את השער של עמירן שקלים

הפועל ניצחה 0:2 את נשר, האוהדים קראו לדני גולן להתפטר

הכחולים שוב לא הרשימו, אבל מול הצפוניים החלשים זה הספיק לניצחון בזכות שערים של עמירן שקלים ואור ברוך (פנדל). האוהדים המעטים שהגיעו לא שכחו את התקרית בשבוע שעבר בעילוט

פורסם בתאריך: 15.12.17 17:27

קצת נחת לאוהדי הפועל, שראו היום (שישי) ניצחון 0:2 על עירוני נשר, אבל במקביל המשיכו להיות מאוד לא מרוצים מהקבוצה שלהם ובעיקר מהאיש על הקווים. עוד לפני המשחק התעמתו מספר אוהדים עם דני גולן, כשזה הגיע למגרש, זכר לתקרית עם בנו עידן עם הקהל בתיקו 1:1 מול אחי נצרת בשבוע שעבר. לקראת הסיום, שוב מחו אוהדי הפועל וקיללו את גולן,  לאחר שהעדיף לשלב את גל קולני כמחליף שלישי במקומו של וואהיב חביבאללה.

רק כ-300 אוהדי הפועל הגיעו למגרש,  כשבכל פינה ניתן היה לשמוע שאיש מהם לא זוכר שפל כזה מבחינת הכמות. המעטים שהגיעו ראו את הקבוצה שלהם פותחת שוב בצורה מפוזרת, אבל למזלה נתקלה ביריבה חלשה. בדקה ה-37 הגנת נשר התקשתה בהרחקת כדור ועמירן שקלים, כנראה שחקן השדה המצטיין של הקבוצה העונה, הגיע בתנופה ומתוך הרחבה קרע את הרשת. אור ברוך הוכשל בדקה ה-58 על ידי השוער האורח וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת הסיום.

 בעקבות הניצחון עלתה הפועל באופן זמני למקום השמיני בטבלה עם 20 נקודות, מרחק שמונה נקודות מהשנייה בטבלה הפועל כפר סבא. במחזור הבא תשחק הפועל שוב בראש הזהב, הפעם במשחק חוץ מול מוליכת הטבלה הפועל תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה

    דני גולן לא יביא את הפועל לשום מקום
    גם לגלנט כבר נמאס ממנו ותמך בקהל שבוע שעבר

  2. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    תגובה למוישה…אייך נימאס לגלנט מיגולן הריי גלנט נילחם לאבי אותו.זה סך הכול מישחק מילים של גלנט.כדיי לרצות את מעט האוהדים שלוא.אלה שרוקדים לפי החליל של גלנט .תיתפקחו…הרס הקבוצה נימשך.על ידיי המושך בחוטים מעל גלנט.המבין יבין.

  3. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    כשייש מגמה לא לעלות ליגה.אז נותנים אוראה לשחקנים.לנצח פה ושם.כדיי לאישאר בליגה.אתם סמים לב.ששחקנים שהם ברמה של ליגת העל.ניראים זוועה במיגרש.פשוט צריך לילחוץ על הכפתור הנכון.ואז יבואו הניצחונות.שום מאמן לא יצליח .אים הו גם רוקד לפי החליל.של ההנהלה.בושה וחרפה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר