מכבי פתח תקוה מול אשדוד
מכבי פתח תקוה מול אשדוד

אוהדי מכבי קראו למימר להתפטר אחרי 1:1 מאכזב מול אשדוד

מכבי ניצלה רק מצב אחד מיני רבים וחילופים הגנתיים של המאמן הזמינו את האורחת להשוות. הקהל קרא למאמן לשתף את ניניס ושרק בוז כשלא קיבל את מבוקשו

פורסם בתאריך: 16.12.17 18:09

שרון מימר כבר ראה בעיני רוחו איך הוא מהלל היום (שבת) את משחק ההגנה של קבוצתו אחרי ניצחון מינימלי על מ.ס אשדוד וקורא תיגר על הפלייאוף העליון, אבל בדקה ה-76 הכל התהפך: מכבי ספגה שוויון והקהל קרא למאמן להתפטר אחרי תיקו 1:1 מאכזב.
מכבי שלטה במחצית הראשונה ובאה על שכרה בדקה ה-33: רישאר סומא סובב כדור חופשי נהדר מ-30 מטרים היישר אל בין החיבורים, יואב ג'רפי הצליח רק ללטף אותו בדרך לרשת, 0:1. שלוש דקות אחר כך סומא כמעט בישל ללידור כהן, אבל הפעם השוער של אשדוד היה במקום והדף.
בפתיחת המחצית השנייה מהלך נהדר של טוראי מנור סולומון כמעט הוביל לשני עם רוחב נהדר משמאל, יובל אבידור פספס ושלומי ארבייטמן חייב היה לכבוש מקרוב, אבל בעט לגופו של ג'רפי.
במקום להמשיך ללחוץ ולסגור את המשחק, ביצע מימר חילופים בעלי אופי הגנתי כשהוריד לספסל את שלומי ארבייטמן, יובל אבידור ולידור כהן. הקהל ממש התחנן לכניסתו של סוטוריס ניניס, אבל החילוף האחרון היה דווקא יובל שבתאי.

וכשלא כובשים, אתם כבר יודעים מה קורה. 14 דקות לסיום אשדוד עקצה בשלוש נגיעות. יובל יעקובוביץ' הגביה, בלסינג אלקה שלח רוחב משמאל והמחליף דין דוד מצא עצמו חופשי ומאושר מול שער חשוף, אמר תודה רבה וגלגל לרשת, 1:1 בסיום. "מתוך חמישה מצבים בטוחים כבשנו רק אחד, ואשדוד ממצב וחצי הבקיעה גול, זה שם המשחק", סיכם מימר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר