ברנקו מיכאילוביץ' ואדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן

ישלמו את המחיר? מיכאילוביץ' ורוצ'ט עשויים לעזוב את הפועל בינואר

דורון גלנט ממשיך להיות מאוכזב מהקבוצה שלו למרות הניצחון בשישי: "ביחס לעלויות שלו, ברנקו לא נותן כלום. לא סופר ניצחונות על נשר והרצליה"

פורסם בתאריך: 17.12.17 13:18

למרות הניצחון 0:2 על עירוני נשר ביום שישי, הבעלים דורון גלנט רחוק מלהיות שבע רצון. לא רק מהיכולת של הקבוצה, אלא גם מהעובדה שכמות הקהל הולכת ופוחתת ממשחק למשחק. "אין לי ספק שכניסת הכחולה תביא לווייבים טובים, אבל אם הקבוצה תמשיך להיראות ככה הקהל ימשיך לא להגיע", אמר הבעלים. "הניצחונות מול נשר והרצליה אלה משחקים שאני בכלל לא סופר, כי אלה קבוצות חלשות ולא מאורגנות. מול נשר הצגנו את אחד המשחקים החלשים שלנו השנה, ותנאי ראשון הוא ששחקנים שמקבלים שכר יפה בכל קנה מידה בליגה הזו ייתנו מעצמם. זה כבר מאמן שני, אבל רמת המחויבות לא משתנה".

לקראת ינואר, גם לבעלים ברור כי אין מנוס משינוי רציני: "לא תכננתי לבנות קבוצה לעלייה ואם הסיכויים הולכים ופוחתים אני לא צריך את התקציב הזה ולא את השחקנים האלה", אומר גלנט. "אני מעדיף לשחק עם חבר'ה צעירים, כמו ברמת השרון למשל, שיהוו בסיס לעונה הבאה".

בין המועמדים לעזוב הם ואטו קואטה, שלא שיחק מול נשר ולאחרונה שב לסורו בכל הקשור לבעיות התנהגות ועבירות משמעת, ברנקו מיכאילוביץ' ואדריאן רוצ'ט. "ברנקו הוא האכזבה הכי גדולה שלנו וביחס לעלויות שלו פשוט לא נתן כלום", הודה גלנט. "אדריאן מאוכזב מעצמו ויש לו ביקורת עצמית גבוהה מאוד. לגבי ואטו, אם הייתי מאמן אולי הייתי מוציא ממנו יותר. בשורה התחתונה, אף אחד לא חסין וכולם נראים כבויים וללא חדוות משחק".

גל צרויה, שעלה כמחליף מול נשר, עדיין לא כשיר במאת האחוזים וממשיך לסבול מכאבים, זכר למכה שספג בניצחון על מכבי הרצליה. צרויה עשוי לעבור השבוע בדיקות נוספות על מנת לברר את חומרת הפציעה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אליחי

    מלכתחילה היה צריך לבסס את הקבוצה על שחקני בית- אלה שחקנים שרצים ורוצים. היום אין לשחקנים שום זיקה מלבד בודדים ורואים את זה על המגרש. זה לא עניין של מאמן זה עניין של קביעת אסטרטגיה וסדר עדיפויות לשנים הבאות. שוחררו בשלוש השנים האחרונות הרבה שחקני בית שבדיעבד בודאות היו מביאים ערך הרבה יותר גבוה ממה שמקבלים היום. קחו את חביבאללה למשל- מהמספר דקות המועט שהוא משחק רואים שהוא הרבה יותר טוב מכל שחקני ההתקפה שיש לנו היום אז למה לא לתת לשחקן כזה לשחק ולהוביל. אנחנו לא מתמודדים בליגת האלופות אלא בליגה הלאומית בישראל.
    צריך לעבוד עם מחשבה.

  2. מוישה

    צריך לשחרר 4-5 שחקנים יקרים שאיכזבו.
    בכלל שמעתי שהשחקנים מקבלים משכורת כללית בלי מענקים על נקודות כך שאין להם על מה להתאמץ
    אם זה נכון זו שערוריה שחתמו על לוזים כאלה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר