דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן
דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן

היום: פגישה מכרעת בין גלנט לרואה החשבון של הכחולה

בעוד שהבעלים טוען כי כבר השבוע ניתן יהיה לחתום על מסמך עקרונות בדרך לשותפות, בעמותת האוהדים מצננים את ההתלהבות: "עוד לא הועברו ולו מעט מהמסמכים שביקשנו"

פורסם בתאריך: 18.12.17 10:56

בהיעדר יכולת משכנעת על כר הדשא, גם שלוש נקודות עבור הפועל אינן מובנות מאליהן. כשכל הצמרת לא מנצחת ופתאום המרחק מעלייה לליגת העל עומד על 8 נקודות, זמן טוב לברר האם סוף סוף המו"מ המייגע בין הבעלים דורון גלנט לעמותת הכחולה עומד בפני סיום.

על פי גלנט, דברים צפויים להיסגר בימים הקרובים. היום (שני) צפוי בעלי הפועל להיוועד עם רואה החשבון של הכחולה, לאחר שהאחרון צפוי לשוב מחופשה פרטית. השניים צפויים לדון על מסמך בשם מאזן בוחן, המפרט את מצבו הכלכלי של המועדון, ובמידה ויגיעו להבנות ניתן יהיה להתקדם לקראת כניסתה של הכחולה כשותפה בבעלות על הפועל. "הגענו לרגע האמת ואני מקווה להתקדמות גדולה השבוע", אמר הבעלים. "אני תוחם עבור הכחולה את המספרים – כמה השקעתי מכיסי, סך החובות, בכלל זה חובות לעירייה, הכל. המטרה היא לחתום על מסמך עקרונות, מעין זכרון דברים, ומבחינתי אחרי מאזן הבוחן אפשר לעשות את זה".

הבעלים הוסיף כי כבר העביר חלק מהמסמכים לכחולה ונשמע אופטימי מאוד באשר להצלחת המו"מ: "כל חברי הוועד מעורבים, כך שיש יותר אחריות סביב הנושא", הוא אומר. "לשני הצדדים אין דרך חזרה ואני מקווה שבקרוב מאוד נחתום והכחולה תיכנס להפועל".

"אכן, לאחר לחץ שלנו נקבעה פגישה עם יחיאל מאור", הגיבו בכחולה. "לטענת גלנט אצל יחיאל נמצאים כלל המסמכים והאסמכתאות שאותם אנחנו מבקשים לראות. מה שאומר שהיום אנחנו מגיעים לשבת עם יחיאל על השאלות שעולות לנו מהדו"חות המבוקרים של הפועל ולקחת את האסמכתאות הנדרשות".

עוד נמסר מהעמותה: "חשוב לציין כי נכון להיום לא הועברו אלינו ולו מעט מהמסמכים שביקשנו. מקווים שאחרי חודשים של המתנה, תהיה פגישה מועילה ואכן כל המסמכים שביקשנו סוף סוף יועברו אלינו, על מנת שנוכל לראות את תמונות המצב של מועדון מבחינת הלוואות חובות והתחייבויות עתידיות ורק אז נוכל לקבל החלטות. מדאיג מאוד שבמשך תקופה כה ארוכה לא מצליח המועדון להמציא את המסמכים הנדרשים. כמובן שאם לא יועברו היום המסמכים אנחנו נראה עצמנו חופשיים ואף מחוייבים להמשיך לפעול למען הפועל שלנו בכל הדרכים החוקיות העומדות בפנינו".

 

בנושא אחר, היחסים המעורערים בין אוהדי הפועל למאמן דני גולן נמשכו גם בשישי. עוד לפני שריקת הפתיחה ספג גולן קללות, זכר לתקרית בעילוט בין הקהל לבנו עידן. בהמשך, עם ביצוע החילוף השלישי בו נכנס גל קולני ולא ואהיב חביבאללה הצעיר, שרק הקהל בוז וקרא לגולן להתפטר, לצד קללות קשות.

יש לציין כי גולן סובל לאחרונה מבעיות משפחתיות שגורמות לו להיעדר מחלק מהאימונים והתנהלותו בימים אלה אינה אופטימלית. בשל כך, בכירים בהפועל קראו לקהל לגלות איפוק בכל הנוגע למאמן: "דני עובר תקופה קשה ומאחורי כל אחד יש משפחה ולפעמים יש בעיות", אמרו במועדון. "בסך הכל אחוזי ההצלחה שלו סבירים פלוס וגם אם עשה תנועת השתקה או חילוף זה או אחר זו לא סיבה לקלל אותו ככה. אנחנו מקווים שהקהל ירד ממנו". דני גולן סירב להגיב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל עין כחולה 52 שנה

    אים לגלנט.לא אייתה לא את הכחולה"אז היה משעמם לוא.איש כחול בנשמה גלנט.כחולה תמשיכו לחלום בכחול.ותחיו בהספניה.

  2. מוישה

    כדאי לשים לב למשחק בגביע מחר נגד קבוצה נהדרת עם קהל גדול דבוריה.
    דבוריה מקום 2 בליגה ב ובכושר נהדר וטובה יותר מהקבוצות שהפועל הפסידה להם בעונות קודמות כמו צור שלום ומעלות.צפו למשחק שקול הארכה ופנדלים אפילו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר