הפועל מול דבוריה

הפעם לא נעקצו: הפועל עלתה לסיבוב ח' עם 1:2 על דבוריה

הכחולים היו כבר בטוחים שהם בדרך לטיול קליל מול הקבוצה מליגה ב', אך שער מצמק ויכולת חלשה מאוד בחלק האחרון של המשחק כמעט וסידרה סנסציה. רפי כהן העביר את המשחק במקומו של דני גולן

פורסם בתאריך: 19.12.17 21:59

למרות החשש האופייני בהפועל מעוד סנסציה והדחה מוקדמת בגביע, העפילה הקבוצה הערב (שלישי) לסיבוב ח' לאחר ניצחון ביתי 1:2 על מ. ס דבוריה. דני גולן לא הגיע למשחק בשל בעיות אישיות ומי שניהל את המשחק הוא מאמן השוערים רפי כהן.

אם חשבתם שהיריבה מליגה ב' תסדר חיים קלים להפועל, הרי שלמרות שמרבית המשחק התנהל על מי מנוחות ובשליטה של הכחולים, בדקות האחרונות דבוריה הייתה קרובה להשוות ולכפות הארכה, כאשר רק יכולת נהדרת, כרגיל, של רובי לבקוביץ' בשער, מנעה זאת.

בדקה ה-34 שלח נס זמיר כדור רוחב מדויק מימין וחיים איצרין המשיך בנגיעה בחצי גובה פנימה, 0:1 להפועל. שש דקות אחר כך סגרה הפועל עניין. שוב זמיר, הפעם משמאל, היתל בהגנה האורחת ומצא את עמירן שקלים,  שמקרוב הרים את הרשת ושלח את הפועל למחצית שניה רגועה, בה שולבו שחקני הבית רם לוי וואהיב חביבאללה. בדקה ה-85 צימקה הקבוצה הצפונית מרגליו של מועד עזאיזה, וכאמור הייתה קרובה להשוות לקראת הסיום.  דבוריה, תחת הדרכתו חנא פרהוד, הביאה איתה לא פחות 800 אוהדים קולניים, שיצרו רוב מובהק מול 200 אוהדי הפועל בלבד.

עם סיום המשחק שרקו אוהדי הפועל בוז לשחקנים לאור היכולת החלשה. עמירן שקלים וחיים איצרין ניגשו להודות לקהל וטענו שצריך לעודד את השחקנים אחרי ניצחון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    גלנט.כול הכבוד על ההשקעה. בהבאת שחקנים ברמה.אך עיינך רואות שרוב השחקנים לא מספקים את הסחורה.בקיצור עושים טובה שעולים לשחק.אנמים.ניראים כעדר ללא רועה .מפוזרים.לא יודעים מה לעשות עים הכדור.לא פותחים אגפים.כול אחד רוצה ליהיות סוליסט..אתמול היה הפתעה גדולה שניצחנו.ממש הפתעה.היציעים היתרוקנו.בבקשה מימך כך את העניינים ליידים .חבל.ספק אים נישאר בליגה.גלנט היבטחתה שתחזיר עטרה ליושנה.תתחיל לעשות סדר בבלגן.בישביל הכבוד של עצמך.ותישמור על כבוד האוהדים.המסורים…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר