יעקב ויסוקר. צילום באדיבות אתר המוזיאון של הפועל פתח תקוה

אבל בהפועל פתח תקוה: יעקב ויסוקר הלך לעולמו

שחקן העבר האגדי של המועדון, שעמד בשער הקבוצה בכל תארי האליפות שלה, נפטר בגיל 87. הלוויתו תערך מחר ב-13:30 בבית העלמין ירקון. "הוא היה ספורטאי דגול ודמות לחיקוי", אמר בנו ניר

פורסם בתאריך: 25.12.17 13:32

יום קשה למשפחת הפועל פתח תקוה. אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות האגודה וזה שעמד בשער הקבוצה בכל תארי האליפות שלה, יעקב ויסוקר, הלך הלילה (בין ראשון לשני) לעולמו, כשהוא בן 87. הלוויתו תערך מחר ב-13:30 בבית העלמין ירקון. הערב, לפני משחקה של הפועל מול הפועל תל אביב, תתקיים דקת דומיה לזכרו של ויסוקר.

ויסוקר החל לשחק בקבוצת הנוער של הפועל בשנות ה-40 ועלה לבוגרים ב-1947. הוא שימש בתחילה כחלוץ וכקיצוני ימני ובהמשך עבר לתפקיד השוער, בו עשה חיל. הוא עמד בשער נבחרת ישראל והשתתף איתה באליפות אסיה. אחיו הקטן, יצחק, החליף אותו בשער כשעזב לשמשון תל אביב בעונת 1963/1964, עד שיעקב חזר להפועל לעונה אחרונה לפני הפרישה.

לפני חמש שנים חלה הרעה במצבו של ויסוקר, כאשר לפני חצי שנה נפטרה אשתו. "אני זוכר את המשחקים שלו בהפועל פתח תקוה במגרש הישן ברחוב אברבנל", סיפר בנו של ויסוקר, ניר. "היו אז שחקנים מפוארים כמו נחום סטלמך, בועז קופמן והאחים רצאבי. בשנים האחרונות הוא לא היה מחובר לכדורגל, זה לא דיבר אליו. הוא היה ספורטאי דגול ודמות לחיקוי. אני לא יודע אם יש עוד אנשים היום שמחוייבים ככה לאגודה שלהם".

ויסוקר רשם בהפועל 247 הופעות בסך הכל ו-39 הופעות בגביע המדינה. הוא אפילו חתום על תשעה שערים, אותם כבש כבועט הפנדלים של הקבוצה. אחרי הפרישה שימש כמאמן בהפועל יהודה, בקבוצת הנוער של הפועל, בהפועל הרצליה ובהפועל צפון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל כחול ויסוקר 51 שנה

    ברו דיין האמת.דור הנפילים.אולך ונעלם.אז היה כדורגל.לשם כדורגל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר