שחקני הפועל חוגגים עם הקהל מול הפועל תל אביב
שחקני הפועל חוגגים עם הקהל מול הפועל תל אביב

ברוכה הבאה לליגה: 0:1 גדול להפועל על הפועל תל אביב

במשחקה הטוב ביותר עונה השיגה הפועל 3 נקודות חשובות בזכות שער של גל צרויה. הפער מהמקום השני: שבע נקודות. ביום שישי תצא הפועל למשחק חוץ בטדי מול הפועל קטמון

פורסם בתאריך: 25.12.17 21:44

איזו שמחה הייתה היום (שני) בשער 1 ב"ראש הזהב". כאלף אוהדי הפועל שהתגעגעו להרגשת ליגת העל ראו את הקבוצה שלהם משיגה ניצחון שני ברציפות, ועוד על המוליכה טרם המחזור, הפועל תל אביב. הקבוצה של דני גולן נראתה מסודרת ומאורגנת כמו שלא נראתה עד כה העונה ושחקנים כמו עומר ורד, גל קולני, חיים איצרין, גל צרויה וכמובן רובי לבקוביץ' התעלו מעל כולם וסיפקו מעט תקוות להמשך הדרך.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

שיתוף הפעולה בין ורד לצרויה היה נהדר הערב. כבר בדקה ה-13 אדריאן רוצ'ט מצא את המגן הימני שהרים לקפטן, שנגח מדוייק לרשת של אריק ינקו. מן הצד השני לבקוביץ' שוב הוכיח שהוא שחקן המפתח של הפועל העונה, עם שתי הצלות נהדרות בפתיחה. בדקה ה-34 ורד ניסה את מזלו מרחוק, וכדור אדיר שלו מ-20 מטרים פגע במשקוף. המחצית הטובה ביותר של הפועל עד כה העונה.

שחקני הפועל חוגגים עם הקהל אחרי הניצחון על הפועל תל אביב

רובי לבקוביץ' חוגג עם הקהל אחרי הניצחון על הפועל תל אביב

הפועל תל אביב שלטה במגרש לחלוטין במחצית השנייה אך מיעטה להגיע להזדמנויות, וכשאלו כבר היו, לבקוביץ' היה שם בשביל לשמור את הנקודות אצל הכחולים. עם סיום המשחק רצו השחקנים אל האוהדים וחגגו איתם כמו שלא חגגו עד כה העונה.

בזכות הניצחון עלתה הפועל למקום השישי בטבלה עם 23 נקודות, מרחק שבע נקודות מהפועל תל אביב השנייה ושמונה נקודות מהמוליכה הפועל כפר סבא. ביום שישי (15:00, טדי) תנסה הפועל להחזיר לחיים באופן רשמי את תקוות העלייה שלה העונה, כשתתארח אצל הפועל קטמון מהמקום הרביעי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    רובי לבקוביץ אחד השוערים הטובים בארץ וגלנט יעשה עליו הרבה כסף

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר