ערן לוי. צילום ניר קידר
ערן לוי. צילום ניר קידר

נפתח התיאבון: הפועל מעוניינת לצרף את ערן לוי בחלון ההעברות

הניצחון על הפועל תל אביב הצית מחדש את סיכויי העלייה ופתח את התיאבון לספונסר הראשי גל חצור: "אני וערן חברים טובים. מאמין שאם אבקש ממנו הוא יסכים לבוא". ערן לוי בחר שלא להגיב

פורסם בתאריך: 26.12.17 11:51

זמירות חדשות בהפועל. הניצחון על הפועל תל אביב צמצם את הפער מהמקום המוביל לליגת העל לשבע נקודות בלבד ופתאום, ממצב בו תכננו לשחרר מספר שחקנים משמעותי מעונה שנראתה גמורה, מתחילים לדבר על חיזוק של שחקן או שניים בעלי שיעור קומה במטרה לעלות ליגה.

השם החם על הפרק: ערן לוי, שמככב העונה בקבוצה מעיר היהלומים והביע לאחרונה חוסר שביעות רצון מכך שחוזהו במכבי נתניה טרם חודש, ועשוי לבקש לעזוב עם פתיחת חלון ההעברות. "אם יש מצב לעלייה לא צריך לשחרר אלא להתחזק וערן לוי הכי מעניין אותי כרגע", אמר הספונסר הראשי גל חצור. "אנחנו חברים טובים ואני מאמין שאם אבקש ממנו הוא יסכים לבוא להפועל". ערן לוי בחר שלא להגיב לדברים. עם זאת, גורם במועדון הבהיר לקראת פתיחת חלון ההעברות: "אין חיה כזאת שלא ישחררו כאן שחקנים. בטח לא בגלל ניצחון אחד".

"האווירה בקבוצה מצוינת ועשינו ניצחון חשוב שהחזיר אותנו לעניינים", המשיך חצור במגמה החיובית. "עדיין מוקדם וצריך לחבר רצף של ניצחונות, אבל אפשר לעלות ליגה למרות הכל. אמרתי בעבר ואני אומר שוב, לדעתי אף אחת לא רוצה לעלות חוץ מהפועל תל אביב וזה עוד נתון שמגדיל את הסיכויים שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר