האסיפה השנתית של הכחולה

הכחולה הודיעה באסיפה השנתית: רוצים בעלות מלאה על הפועל

כ-120 חברי עמותה הגיעו לאולם אשכול פיס ושמעו בין היתר גם עדכון על המגעים מול דורון גלנט. "המצב הכלכלי של המועדון לא מזהיר", אמרו בעמותה. ניב טל הוצג כחבר הדירקטוריון הראשון מטעם העמותה

פורסם בתאריך: 26.12.17 22:52

קצת יותר משנה לאחר שנחשפה, עמותת הכחולה קיימה הערב (שלישי) את האסיפה השנתית שלה באולם "אשכול פיס" בפתח תקוה. לאסיפה הגיעו כ-120 חברים, כמות שלא מספיקה על פי התקנון בכדי לקיים הצבעות, לכן פרק ההצבעות נדחה לאסיפה נוספת שתערך בשבוע הבא.

הערב, אותו הנחה אוהד הקבוצה איתי יצחקי, נפתח בקליפ מיוחד שהכינה להקת "איוב 2000", המורכבת מאוהדי הפועל, על פי הלחן של השיר "נבראתי לך" של שלמה ארצי. בהמשך הוצגה פעילות העמותה בשנה האחרונה ונמסר עדכון על הנעשה במשא ומתן מול בעלי הפועל דורון גלנט. "המצב הכלכלי של המועדון כפי שנחשפנו אליו בשבועות האחרונים שונה ממה שנמסר לנו בחודש יולי", אמר יו"ר הוועד המנהל של הכחולה אור עוז. "קשה לנו עדיין באמת להבין את המצב, אבל אנחנו מבינים שהוא לא מזהיר".

חברי הוועד המנהל של הכחולה

כזכור, עד כה המגעים בין הצדדים, שנמשכים מחודש פברואר, נגעו לשותפות שווה בין הצדדים בשלב הראשון. בעמותה הכריזו הערב כי החליטו לשנות כיוון. "הוועד המנהל החליט לחתור כדי להגיע להסכם שבו העמותה תקבל בעלות מלאה על המועדון", אמר עוז. "לא ניקח מועדון עם חובות שלא נוכל לעמוד בהם ולא נהיה אלה שיכניסו את כסף האוהדים למועדון, ובסופו של דבר יובילו אותו לפירוק. אנחנו חותרים להגיע לבעלות מלאה בין אם זה בהסכם מול גלנט ובין אם בדרכים אחרות וחוקיות שאנחנו מגבשים בימים אלה".

בנוגע לשאלות מהקהל בנוגע לאפשרות להקמת קבוצת אוהדים חדשה באמצעות הכסף שנאסף עד כה, אמרו חברי הוועד כי הנושא כרגע כלל לא על הפרק. לאחר סיום פרק השאלות והתשובות, עלה לבמה סמנכ"ל השיווק של חברת Wix, עומר שי, שדיבר על החשיבות של חידוש חברות בעמותה. האסיפה נחתמה בהצגתו של שחקן העבר של המועדון, ניב טל, כחבר הדירקטוריון הראשון מטעם הכחולה, במידה והעמותה אכן תחזיק בבעלות על המועדון.

ניב טל נואם באסיפה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר