הפועל מול קטמון

רק כמעט: 1:1 מאכזב להפועל מול קטמון

400 כחולים כבר הרגישו את הניצחון השלישי ברציפות, אך עבירה מיותרת ברחבה של דניאל כהן בתוספת הזמן סידרה לירושלמים שיוויון. הפער מהמקום השני: שש נקודות

פורסם בתאריך: 29.12.17 18:19

400 אוהדי הפועל שהגיעו היום (שישי) לטדי כבר הרגישו את הקבוצה שלהם חוזרת בכל הכח למאבקי העלייה, אך רגע לפני שריקת הסיום קיבלו הוכחה נוספת ששום דבר בעונה הזאת לא בא בקלות לקבוצה שלהם. הפועל סיימה ב-1:1 דרמטי מול הפועל קטמון בטדי, אך ניצלה את ההפסד של הפועל תל אביב לראשון לציון כדי לצמצם את הפער מהמקום השני לשש נקודות.

כבר בדקה הרביעית גל צרויה, שנמצא בכושר נהדר, הוכשל ברחבה וניצל את ההזדמנות כדי לכבוש מהנקודה הלבנה את השישי שלו העונה. כהרגלה, חזרה הפועל אחורה לאחר היתרון, אך יכולת נהדרת, כרגיל, של רובי לבקוביץ', מנעה ממעט ההזדמנויות שהיו לקטמון להסתיים בשערים. בדקה ה-30 הפועל הייתה קרובה לכבוש שער נוסף, כאשר צרויה פרץ וניסה למצוא את נס זמיר, שלא יצא מעמדת נבדל ובכך הסתיימה ההתקפה בלא כלום.

שחקני הפועל חוגגים אל השער של צרויה בטדי

שחקני הפועל חוגגים אל השער של צרויה בטדי

בדקה ה-61 הפועל שוב הייתה יכולה להכפיל את התוצאה, אך ברנקו מיכאילוביץ' לא ניצל מצב נהדר שהגיע אליו מול ברק לוי, ובעט באחד על אחד ליד הקורה. בתוספת הזמן הגיע הדקה הטראגית של הפועל. אור ברוך, שעלה כמחליף, קיבל הזדמנות נהדרת לסגור את הסיפור מול ההגנה הדלילה של קטמון, אך התבלבל בשלומיאליות ואיבד את הכדור. בצד השני כדור ארוך למיקו ממן המקומי הסתיים בתפיסה מיותרת בחולצה של דניאל כהן, השופט שרק, ואבירם ברוכיאן ניצל את זה בשביל לכבוש את השיוויון הדרמטי.

עומר ורד, גל קולני, צרויה וכמובן לבקוביץ' המשיכו להראות מצוין ונתנו סיבות לאופטימיות לדני גולן, בעוד שברנקו מיכאילוביץ' ואדריאן רוצ'ט נראים עדיין לא מחוברים לקבוצה ומציגים יכולת מאכזבת. ביום חמישי תנסה הפועל להפתיע את הפועל חיפה במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, וביום רביעי תארח את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השני של הסיבוב השני.

אוהדי הפועל בטדי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    שופט פשוט שיכור
    היה רחוק מאוד מהכדור באירוע .העיקר שרק פנדל
    מקילומטר מרחק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר