דידייה ברוסו (בלבן). צילום ניר קידר
דידייה ברוסו (בלבן). צילום ניר קידר

מחפשת חיזוק: הפועל מעוניינת בדידייה ברוסו ואלי בבייב

דני גולן מעוניין לחזק את הקישור ובמועדון מחכים להתפתחויות בגזרה של שני השחקנים. מאור: "שותפות בין גלנט לכחולה תהיה נכונה יותר". העמותה: "הפסקנו לחכות למסמכים, זה לא רציני"

פורסם בתאריך: 2.1.18 10:58

בהפועל רואים את הפער מהמקום השני הולך ומצטמק, ובקבוצה שמו למטרה לקראת חלון ההעברות להיות דומיננטיים יותר בקישור. בהפועל ייעשו מאמצים לצרף שני קשרים בעלי שיעור קומה במונחי הליגה הלאומית, כאשר השמות החמים כרגע הם דידייה ברוסו מקריית שמונה ואלי בבייב מהפועל רעננה, כשבהפועל יעקבו מקרוב האם השניים ישוחררו מקבוצותיהם בליגת העל.

בתווך, הבעיות המשפחתיות של דני גולן טרם באו על פתרונן והמאמן נעדר מהאימון ביום ראשון. במשחק הליגה הבא ברביעי הבא הפועל כפר סבא צפויה הקבוצה לקיים טקס לזכרו של השוער יעקב ויסוקר ז"ל.    

בינתיים, נמשך המו"מ בין הכחולה לבעלים דורון גלנט. לאחרונה נפגשו נציגי העמותה עם יחיאל מאור שהעביר להם לא מעט חומר. בכחולה ביקשו בעיקר אסמכתאות לגבי הסכומים האמורים, אך תשובותיו של מאור מתעכבות נכון לעכשיו בשל סיבות רפואיות. מאור, שמעורב מאוד בכל הנוגע למגעים מול הכחולה, קיווה לחזור לראשי העמותה עם תשובות עוד לפני האסיפה השנתית בשבוע שעבר, אך כאמור הדבר לא עלה בידו.

"הכחולה קיבלה מאיתנו המון חומר שקשור להתנהלות של הפועל", אישר מאור. "יש רצון אמיתי להתקדם ולהכניס הכחולה למועדון. אמרתי לאנשי העמותה כי כניסתם חשובה לי מאוד. ברצוני לראות קבוצה מאוחדת ואעשה הכל כדי שזה יקרה".

בהקשר זה, מאור ציין כי שתי האופציות – של שותפות ב-50 אחוזים או בעלות מלאה – נמצאות על השולחן. "להערכתי יהיה קשה לכחולה בשלב ראשון לקחת בעלות מלאה על המועדון, מה גם שאין לאנשיה ניסיון בניהול קבוצת כדורגל", אמר. "שותפות תהיה נכונה יותר עבורם מבחינה אסטרטגית, וכך יוכלו ללמוד את הדברים לעומק ולקבל החלטות לגבי ההמשך".

"דיבורים לחוד ומעשים לחוד", הגיבו בכחולה. "בשבוע האחרון לא היו שום מגעים בין הנהלת המועדון לנציגי הכחולה. כמו שהודענו בכנס, המסמכים שקיבלנו הם חלקיים ביותר ולא ניתן לקבל שום החלטות על בסיסם. אנחנו לא מחכים יותר, העברנו רשימה מפורטת של מסמכים ואסמכתאות שנחוצים לנו, אם הנהלת המועדון והעומד בראשה ימצאו לנכון להעביר לנו את המסמכים האלה אז מצוין, בכל מקרה אנחנו הפסקנו לחכות".

חברי הוועד המנהל של הכחולה

עוד מסרו בעמותה: "כמו כן אנחנו מזכירים כי להנהלת המועדון הועברה טיוטת ההסכם המחכה על שולחנם כבר מחודש יולי וטרם קיבלה את התייחסותם. זה לא רציני. הכחולה פועלת כבר היום בשביל למצות את כל הדרכים החוקיות בהן היא יכולה לדאוג להפועל, בין אם דרך משא ומתן עם הבעלים הנוכחי ובין אם בדרכים חוקיות אחרות. עם כל הכבוד להנהלת המועדון, הם לא במקום לשפוט את הכחולה על יכולות הניהול שלה כאשר הם לא מצליחים לספק אפילו מסמכים והשבוע שוב קיבלו קנס על כך שלא העבירו דוחות לבקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר