דני גולן. צילום: זאב שטרן

אפשר להתחיל להיות אופטימיים. הטור של יוסי שושני

הפועל עוברת שינוי חיובי ואם הסדר והארגון שאפיינו אותה בשבועות האחרונים ימשיכו, יהיה אפשר לקחת נקודות מהפועל כפר סבא. לא יקרה כלום אם חביבאללה יקבל את הדקות של ברוך

פורסם בתאריך: 3.1.18 17:49

1. למרות התיקו בטדי והאכזבה מאיבוד שתי הנקודות, אפשר בהחלט להיות מעודדים מכך שהפועל נראית הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה. הקבוצה מאורגנת ומאומנת, בניגוד לפתיחת העונה הרעה. את התוצאות רואים בשטח עם שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים. דווקא השחקנים שפחות ציפו מהם לתת תוצרת לקחו צעד קדימה במשחקים האחרונים. שחקנים כמו עומר ורד, גל צרויה חיים איצרין ואפילו גל קולני האלמוני נראים מצוין בשבועות האחרונים ומהווים חלק מרכזי בשינוי החיובי. בניגוד אליהם יש גם את אלו שהיו מהם הרבה ציפיות ומאכזבים עד כה, כמו ברנקו מיכאילוביץ’ ואדריאן רוצ’ט. שחקנים לא צריכים לשחק בגלל השם שלהם ואם לשחקן יש תקופה לא טובה לאורך כל כך הרבה זמן, לפעמים זה טוב גם לו לשבת קצת על הספסל ולעבוד קשה כדי להשיג את הדקות.

2. שתי הדקות האחרונות של המשחק בטדי עברו בראש עשרות פעמים לכל 400 האוהדים שהגיעו ללוות את הפועל בירושלים בשישי שעבר. הפועל הייתה יכולה לגמור את המשחק מצד אחד עם הזדמנות גדולה של אור ברוך, ומן הצד השני ספגה לאחר טעות הגנתית קשה. בשביל לספוג שער כזה צריך לעשות כל כך הרבה טעויות וכולן נעשו אחת אחרי השניה. כמו עם רוצ’ט ומיכאילוביץ’, גם ברוך נראה לא טוב כבר תקופה ארוכה ולא מספק את הסחורה. לא יקרה כלום אם שחקן כמו וואהיב חביבאללה יקבל את הדקות על חשבונו.

3. למרות האכזבה שליוותה את אנשי הפועל השבוע, הפער מהמקום השני הוא רק שש נקודות. הליגה לא מספיק איכותית ולכן בעזרת יכולת סבירה אפשר לצמצם פערים. ביום רביעי הפועל פוגשת את כפר סבא, קבוצה מאוד מאומנת, מאוחדת ומסודרת. אני בטוח שהפועל יכולה לצאת עם משהו מהמשחק הזה, לאור הכושר במשחקים האחרונים והשיפור ביכולת. אין לי ספק שאם הפועל תמשיך להיות קבוצה “קשה”, כפי שהייתה במחזורים האחרונים, היא תצא מהמשחק הזה עם נקודות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר