הפועל נגד הפועל חיפה

נשארה עם המחמאות: הפועל הפסידה 2:1 להפועל חיפה והודחה מהגביע

הופעה מרשימה של הפועל הובילה לשער שוויון זמני של נס זמיר, אבל טעות קשה של רובי לבקוביץ' אפשרה לחנן ממן לכבוש שער ניצחון

פורסם בתאריך: 4.1.18 21:33

הרבה מילים טובות מגיעות להפועל על ההופעה הערב (רביעי) בסיבוב ח' בגביע המדינה מול הפועל חיפה. אלא ששריקת הסיום השאירה את חניכיו של דני גולן רק עם המחמאות, לאחר הפסד 2:1 לקבוצה שמדורגת במקום השני בליגת העל.

נס זמיר וגל צרויה רשמו החמצות גדולות בפתיחה, לפני שראדו גינסארי הסתובב ברחבה בדקה ה-13 ושלח וולה לחיבורים, 0:1. הפועל חזרה למשחק בדקה ה-31 עם מבצע ענק של נס זמיר, שפרץ מצוין ועשה דאבל פס עם אדיראן רוצ'ט, לפני שכבש את השוויון, 1:1.

בפתיחת המחצית השניה הגיעה הטעות הגדולה של רובי לבקוביץ', שהשמיט פנימה נגיחה של חנן ממן בדקה ה-51 וסידר 1:2 להפועל חיפה. צרויה ורוצ'ט ניסו להשוות ללא הצלחה, בעוד שלקראת הסיום הוחלף במפתיע עמירן שקלים שהיה מהבולטים בהפועל. בדקות האחרונות יכלה חיפה להפוך את הניצחון לתבוסה, אבל מקסים פלקושצ'נקו מצא תוך דקה את המשקוף והקורה והתוצאה נותרה בעינה.

כעת הפועל נותרה רק עם חלומות העליה מהליגה הלאומית, כאשר ביום רביעי (19:00, ראש הזהב) יארחו הכחולים את מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    בנויים לליגת העל.כול הכבוד לשחקנים.לדני גולן העל השינויי לטובה.ולרובי לבקוביץ.אך תמואה מאוד מדוע הוחלף שקלים.למאמן התשובות.בהצלחה בהמשך.שיהיה שבת שלום.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר